Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18698
Назва: Болонський процес як процес глобалізації освітнього простору
Автори: Морозова, Оксана Миколаївна
Батюк, Лілія Василівна
Морозов, Олександр Володимирович
Теми: освіта
Болонський процес
іновація
ЕСТS
Дата публікації: 5-гру-2017
Видавництво: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Морозова О. М. Болонський процес як процес глобалізації освітнього простору / О. М. Морозова, Л. В. Батюк, О. В. Морозов // Сучасні концепції викладання природничих дисциплін в медичних освітніх закладах (біологія, фізика, хімія, педагогіка, психологія) : матеріали X Міжрегіональної науково-методичної інтернет-конференції, Харків, 5–6 грудня 2017 р. — Харків, 2017. — C. 43−45.
Короткий огляд (реферат): Питання якості освіти є актуальним чинником в формуванні інформаційного суспільства, що дає змогу задовольнити як власні потреби людини, так і потреби держави та суспільства в висококваліфікованих фахівцях та соціально активних громадянах держави. Забезпечення високоякісної освіти на всіх її рівнях та етапах й оцінка її ефективності в рамках як науково-педагогічних,так і соціально-управлінських, є головними завданнями сьогодення в процесі реформування освіти України. Функціонування Болонського процесу в системі «освіта – дослідження - інновація» надає можливість українській освіті вийти на новий рівень й ефективно включитися в систему глобалізації освітньої платформи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/18698
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Болонський процес як процес глобалізації освітнього простору.pdf969,22 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.