Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16483
Назва: Основні напрямки підвищення професійного рівня молодих викладачів
Автори: Кочубей, Оксана Анатольевна
Кочубєй, Оксана Анатоліївна
Kochubiei, Oksana
Ashcheulova, Tetyana
Ащеулова, Татьяна Вадимовна
Ащеулова, Тетяна Вадимівна
Теми: підвищення професійного рівня молодих викладачів
Дата публікації: тра-2017
Видавництво: Тернопіль ТДМУ
Бібліографічний опис: Ащеулов Т. В. Основні напрямки підвищення професійного рівня молодих викладачів / Т. В. Ащеулова, О. А. Кочубєй // Сучасні підходи до вищої медичної освіти в Україні (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIV Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, присвяченої 60-річчю ТДМУ, Тернопіль, 18–19 травня 2017 р. / Терноп. держ. мед. ун-т імені І. Я. Горбачевського. – Тернопіль, 2017. – Т. 2. – С. 166.
Короткий огляд (реферат): Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки проводить активну роботу щодо підвищення професійного рівня молодих викладачів за декількома напрямками. По-перше на кафедрі розроблено план семінарів внутрішньо кафедральних форм підвищення кваліфікації викладачів, згідно з яким проводяться: засідання кафедри, присвячені питанням педагогіки вищої школи і їх особливостям в медичних ВНЗах та підвищенню кваліфікації молодих викладачів. Наступним напрямком підвищення професійного рівня молодих викладачів є відвідування курсу підвищення психолого-педагогічної кваліфікації «Школа молодого викладача» у навчально-науковому центрі ХНМУ. Молоді викладачів кафедри регулярно відвідують заходи наукової бібліотеки ХНМУ («Публікаційна кар’єра науковця: наукометричний підхід», «Надійні інформаційні ресурси для медичної науки та освіти»), що спрямовані на підвищення їх професійного рівня. Враховуючи, що володіння англійською мовою є обов'язковою умовою роботи викладача в ХНМУ, кафедра направляє молодих співробітників на заняття з англійської мови на кафедру іноземних мов, де вони, проходять тестування та отримують допуск до викладацької діяльності англійською мовою, що значно підвищує їх професійний рівень. Кафедра співпрацює з іншими навчальними закладами, а саме Національною фармацевтичною академією, направляє викладачів для навчання в Інститут підвищення кваліфікації спеціалістів фармації для прослуховування циклів: «Основи педагогічної майстерності», «Інноваційні підходи до викладання медико-біологічних дисциплін у контексті сучасних тенденцій розвитку медичної та фармацевтичної освіти». Таким чином, впровадження вищевказаних заходів сприятиме підвищенню викладацького потенціалу, і, як наслідок, відобразиться на якості підготовці нового покоління висококваліфікованих фахівців в галузі охорони здоров’я
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/16483
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини № 1, основ біоетики та біобезпеки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АщеуловаКочубєй.doc29,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.