Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15941
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФоміна, Людмила Володимирівна-
dc.contributor.authorКулікова, Інна Іванівна-
dc.date.accessioned2017-04-27T12:55:04Z-
dc.date.available2017-04-27T12:55:04Z-
dc.date.issued2017-03-11-
dc.identifier.citationФоміна Л. В. Психолого-педагогічне підгрунтя сприйняття образу викладача вищої школи / Л. В. Фоміна, І. І. Кулікова // Osobowość, społeczeństwo, polityka : Materiały VІ Międzynarodowej Konferencji Naukowo-praktycznej, Część, 11–12 marca 2017 roku / Pod red. J. Кota. – Część. 2. – Lublin : WSEI, 2017. – S. 118–120.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15941-
dc.description.abstractУ дослідженні здійснено системний аналіз вивчення психолого-педагогічного підгрунття сприйняття образу викладача студентами. Проаналізовано особливості формування іміджу викладача вищої школи. Систематизовано складові, що визначають високий професіоналізм сучасного педагога.ru_RU
dc.language.isouk-
dc.publisherLublinru_RU
dc.subjectвикладачru_RU
dc.subjectглобалізаціяru_RU
dc.subjectіміджru_RU
dc.subjectпрофесійна компетентністьru_RU
dc.subjectсприйняттяru_RU
dc.titleПсихолого-педагогічне підгрунтя сприйняття образу викладача вищої школиru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Психолого-педагогічне підгрунття.docx23,05 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.