Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15941
Назва: | Психолого-педагогічне підгрунтя сприйняття образу викладача вищої школи |
Автори: | Фоміна, Людмила Володимирівна Кулікова, Інна Іванівна |
Теми: | викладач глобалізація імідж професійна компетентність сприйняття |
Дата публікації: | 11-бер-2017 |
Видавництво: | Lublin |
Бібліографічний опис: | Фоміна Л. В. Психолого-педагогічне підгрунтя сприйняття образу викладача вищої школи / Л. В. Фоміна, І. І. Кулікова // Osobowość, społeczeństwo, polityka : Materiały VІ Międzynarodowej Konferencji Naukowo-praktycznej, Część, 11–12 marca 2017 roku / Pod red. J. Кota. – Część. 2. – Lublin : WSEI, 2017. – S. 118–120. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні здійснено системний аналіз вивчення психолого-педагогічного підгрунття сприйняття образу викладача студентами. Проаналізовано особливості формування іміджу викладача вищої школи. Систематизовано складові, що визначають високий професіоналізм сучасного педагога. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15941 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Психолого-педагогічне підгрунття.docx | 23,05 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.