Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15941
Назва: Психолого-педагогічне підгрунтя сприйняття образу викладача вищої школи
Автори: Фоміна, Людмила Володимирівна
Кулікова, Інна Іванівна
Теми: викладач
глобалізація
імідж
професійна компетентність
сприйняття
Дата публікації: 11-бер-2017
Видавництво: Lublin
Бібліографічний опис: Фоміна Л. В. Психолого-педагогічне підгрунтя сприйняття образу викладача вищої школи / Л. В. Фоміна, І. І. Кулікова // Osobowość, społeczeństwo, polityka : Materiały VІ Międzynarodowej Konferencji Naukowo-praktycznej, Część, 11–12 marca 2017 roku / Pod red. J. Кota. – Część. 2. – Lublin : WSEI, 2017. – S. 118–120.
Короткий огляд (реферат): У дослідженні здійснено системний аналіз вивчення психолого-педагогічного підгрунття сприйняття образу викладача студентами. Проаналізовано особливості формування іміджу викладача вищої школи. Систематизовано складові, що визначають високий професіоналізм сучасного педагога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15941
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Психолого-педагогічне підгрунття.docx23,05 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.