Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15630
Title: Територіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіону
Authors: Чухно, Інна Анатоліївна
Keywords: регіональний розвиток
територіальний брендинг
регіональний брендинг
трудовий потенціал
Issue Date: Jan-2017
Citation: Чухно І. А. Територіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіону / І. А. Чухно // Актуальні проблеми ефективності використання потенціалу економіки країни : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Дніпро, 20–21 січня 2017 р. – Дніпро : Перспектива, 2017. – С. 107–110.
Abstract: В роботі розглянуто сутність понять трудового потенціалу та людського капіталу в контексті забезпечення регіонального розвитку, визначено сутність та значення державного управління трудовим потенціалом, сутність бренду регіону та значення ефективного управління ним для забезпечення регіонального розвитку і збереження й використання трудового потенціалу регіону.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15630
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я і культурології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ ЯК ЗАПОРУКА ЗБЕРЕЖЕННЯ.docx18,76 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.