Територіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіону

No Thumbnail Available

Date

2017-01

Authors

Чухно, Інна Анатоліївна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

В роботі розглянуто сутність понять трудового потенціалу та людського капіталу в контексті забезпечення регіонального розвитку, визначено сутність та значення державного управління трудовим потенціалом, сутність бренду регіону та значення ефективного управління ним для забезпечення регіонального розвитку і збереження й використання трудового потенціалу регіону.

Description

Keywords

регіональний розвиток, територіальний брендинг, регіональний брендинг, трудовий потенціал

Citation

Чухно І. А. Територіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіону / І. А. Чухно // Актуальні проблеми ефективності використання потенціалу економіки країни : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Дніпро, 20–21 січня 2017 р. – Дніпро : Перспектива, 2017. – С. 107–110.