Територіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіону
No Thumbnail Available
Date
2017-01
Authors
Чухно, Інна Анатоліївна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
В роботі розглянуто сутність понять трудового потенціалу та людського капіталу в контексті забезпечення регіонального розвитку, визначено сутність та значення державного управління трудовим потенціалом, сутність бренду регіону та значення ефективного управління ним для забезпечення регіонального розвитку і збереження й використання трудового потенціалу регіону.
Description
Keywords
регіональний розвиток, територіальний брендинг, регіональний брендинг, трудовий потенціал
Citation
Чухно І. А. Територіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіону / І. А. Чухно // Актуальні проблеми ефективності використання потенціалу економіки країни : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Дніпро, 20–21 січня 2017 р. – Дніпро : Перспектива, 2017. – С. 107–110.