Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15630
Назва: Територіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіону
Автори: Чухно, Інна Анатоліївна
Теми: регіональний розвиток
територіальний брендинг
регіональний брендинг
трудовий потенціал
Дата публікації: січ-2017
Бібліографічний опис: Чухно І. А. Територіальний брендинг як запорука збереження і використання трудового потенціалу регіону / І. А. Чухно // Актуальні проблеми ефективності використання потенціалу економіки країни : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Дніпро, 20–21 січня 2017 р. – Дніпро : Перспектива, 2017. – С. 107–110.
Короткий огляд (реферат): В роботі розглянуто сутність понять трудового потенціалу та людського капіталу в контексті забезпечення регіонального розвитку, визначено сутність та значення державного управління трудовим потенціалом, сутність бренду регіону та значення ефективного управління ним для забезпечення регіонального розвитку і збереження й використання трудового потенціалу регіону.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15630
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ БРЕНДИНГ ЯК ЗАПОРУКА ЗБЕРЕЖЕННЯ.docx18,76 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.