Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15517
Назва: Роль симуляційного навчання у підготовці студента-медика
Автори: Хаустов, Максим Миколайович
Бачинський, Руслан Орестович
Гордієнко, Ніна Олександрівна
Поручіков, Володимир Володимирович
Теми: симуляція
моделі
клінична практика
Дата публікації: 30-лис-2016
Видавництво: Харківський національний медичний університет
Бібліографічний опис: Роль симуляційного навчання у підготовці студента-медика / М. М. Хаустов, Р. О. Бачинський, Н. О. Гордієнко, В. В. Поручіков // Симуляційне навчання в системі підготовки медичних кадрів : матеріали І навчально-методичної конференції, присвяченої 212-й річниці від дня заснування ХНМУ, Харків, 30 листопада 2016 року. – Харків : ХНМУ, 2016. – С. 164–166.
Короткий огляд (реферат): Чинна система медичної освіти в Україні безумовно потребує удосконалення – заради підвищення професійного рівня лікарів та парамедиків. Провідні фахівці наголошують на необхідності навчання практичних навичок, та умінню працювати у команді; вони також відзначають, що симуляційне навчання може суттєво посприяти досягненню цих навчальних цілей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15517
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Роль симуляційного навчання.pdf230,61 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.