Особливості оволодіння практичними навичками на післядипломному етапі підготовки фахівців на кафедрі педіатрії № 1 та неонатології
No Thumbnail Available
Date
2016-11-30
Authors
Гончарь, Маргарита Олександрівна
Сенаторова, Ганна Сергіївна
Тельнова, Лариса Григорівна
Логвінова, Ольга Леонідівна
Омельченко, Олена Володимирівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Проаналізувати досвід використання симуляційних методів навчання при оволодінні практичних навичок на післядипломному етапі підготовки фахівців. У роботі по засвоєнню практичних навичок на кафедрі використовується 3-етапна система. Перший етап – ретельне теоретичне вивчення послідовності дій (алгоритм) у виконанні маніпуляцій. Другий етап – виконання навичок лікарями-інтернами та слухачами на фантомі, муляжах під керівництвом викладача.
Третій етап – підведення підсумків заняття з використанням методу дебрифінгу. Викладач розбирає з лікарями-інтернами та слухачами допущені помилки при тренуванні, обговорює з ними набутий досвід при засвоєнні тієї чи іншої навички. Це сприяє кращому закріпленню одержаних
навичок та знань.
Description
Keywords
Citation
Особливості оволодіння практичними навичками на післядипломному етапі підготовки фахівців на кафедрі педіатрії № 1 та неонатології / М. О. Гончарь, Г. С. Сенаторова, Л. Г. Тельнова, О. Л. Логвінова, О. В. Омельченко // Симуляційне навчання в системі підготовки медичних кадрів : матеріали L навч.-метод. конф., присвяченої 212-й річниці від дня заснування ХНМУ, Харків, 30 листопада 2016 р. / ХНМУ. – Харків, 2016. – С. 33–34.