Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15302
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоробчанський, Володимир Олексійович-
dc.contributor.authorБогачова, Ольга Сергіївна-
dc.contributor.authorІваненко, Тамара Олександрівна-
dc.date.accessioned2016-12-14T06:33:34Z-
dc.date.available2016-12-14T06:33:34Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКоробчанський В. О. Гігієнічна характеристика психоемоційного стану підлітків, які навчаються в професійних аграрних ліцеях України / В. О. Коробчанський, О. С. Богачова, Т. О. Іваненко // East European Science Journal = Wschodnioeuropejskie Szasopismo Naukowe. – 2016. – V. 1 (5). – P. 63–67.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/15302-
dc.description.abstractIn the article the question of the relevance of the study of psychosomatic disorders among students considered, analyzed factors that could affect the development of emotional stress. Also the general laws and characteristics impact on the living conditions of the psychoemotional state of students studied professional agrarian lyceum. In particular, the results of the disorders described functional state of teens learn the most common specialty agriculture at Odnorobivskiy professional agrarian lyceum during 3 years. The study found negative psycho-emotional state that accompanied the final period of training for each specialty. These changes necessitate regime-implementing adequate organizational and individual measures to improve psychological stability and functional reserves of students, aimed at prevention of premature fatigue and prevention of possible emotional disorders. В статті розглянуто питання щодо актуальності вивчення психосоматичних розладів серед учнівської молоді, проаналізовано фактори, що можуть впливати на розвиток психоемоційного напруження. Також визначено загальні закономірності та особливості впливу умов життєдіяльності на психоемоційний стан учнів професійного аграрного ліцею. А саме, описані результати оцінки функціонального стану організму підлітків, які протягом 3 років навчання опановують найбільш поширені спеціальності сільського господарства на базі Одноробівського професійного аграрного ліцею. В результаті дослідження було виявлено негативний психоемоційний стан, що супроводжував напружений кінцевий період навчання на кожній спеціальності. Такі зміни зумовлюють необхідність впровадження відповідних режимно-організаційних та індивідуальних заходів з підвищення психологічної стійкості та функціональних резервів ліцеїстів, спрямованих на запобігання розвитку передчасної втоми та попередження імовірних емоційних порушень.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherEast European Science Journalru_RU
dc.subjectpsychoemotional stateru_RU
dc.subjectfeelingru_RU
dc.subjectactivityru_RU
dc.subjectprofessional agrarian lyceumru_RU
dc.titleГігієнічна характеристика психоемоційного стану підлітків, які навчаються в професійних аграрних ліцеях Україниru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра гігієни та екології № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
САН +статья Польша Коробчанский Богачова 2016.doc235,5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.