Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14779
Назва: Проблемні лекції як інтерактивний метод навчання
Автори: Лапшина, Катерина Аркадіївна
Циганок, Юлія Сергіївна
Шевченко, А.С.
Лапшин, Дмитро Вячеславович
Теми: проблемні лекції
інтерактивні методи навчання
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Проблемні лекції як інтерактивний метод навчання / К. А. Лапшина, А. С. Шевченко, Ю. С. Циганок, Д. В. Лапшин // Сучасний стан та перспективи підготовки лікарів-інтернів у Харківському національному медичному університеті : матеріали 42-ї навчально-методичної конференції, Харків, 26 квітня 2016 р. / ХНМУ. – Харків, 2016. – С. 74.
Короткий огляд (реферат): Розглянуті аспекти використання проблемних лекцій як метода інтерактивної роботи зі студентами
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14779
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПРОБЛЕМНІ ЛЕКЦІЇ ЯК ІНТЕРАКТИВНИЙ МЕТОД НАВЧАННЯ.doc37,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.