Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14623
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАлексеєнко, Р.В.-
dc.contributor.authorРисована, Л.М.-
dc.date.accessioned2016-11-18T13:04:57Z-
dc.date.available2016-11-18T13:04:57Z-
dc.date.issued2016-08-26-
dc.identifier.citationАлексеєнко Р. В. Дослідницький метод як спосіб розкриття творчого потенціалу студента / Р. В. Алексеєнко, Л. М. Рисована // Сучасна педагогіка та психологія: від теорії до практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 26–27 серпня 2016 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2016. – С. 112–113.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14623-
dc.descriptionТаким чином, дослідницький метод навчання перетворює традиційний підхід, створює багатогранну спрямованість студента, допомагає в засвоєнні нового матеріалу, розвиває творчий підхід до вирішення складних медичних задач.ru_RU
dc.description.abstractУспіх навчального процесу на сам перед визначається відношенням студентів до навчання, їхнім прагненням до пізнання, усвідомленим і самостійним прид-банням знань, вмінь, навичок. Студент не тільки об’єкт навчальних впливів, він суб’єкт спеціально організованого пізнання і педагогічного процесу [1]. В сучасних умовах задачі навчання виходять за межі забезпечення студента необхідним запасом знань, саме через це зростає потреба постійного попов-нення й оновлення нової інформації.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectстудентru_RU
dc.subjectтворчий потенціалru_RU
dc.subjectадаптаціяru_RU
dc.subjectталантru_RU
dc.titleДослідницький метод як спосіб розкриття творчого потенціалу студентаru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
СучПедагогика Алексеенко.pdf391,91 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.