Дослідницький метод як спосіб розкриття творчого потенціалу студента

Thumbnail Image

Date

2016-08-26

Authors

Алексеєнко, Р.В.
Рисована, Л.М.

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Успіх навчального процесу на сам перед визначається відношенням студентів до навчання, їхнім прагненням до пізнання, усвідомленим і самостійним прид-банням знань, вмінь, навичок. Студент не тільки об’єкт навчальних впливів, він суб’єкт спеціально організованого пізнання і педагогічного процесу [1]. В сучасних умовах задачі навчання виходять за межі забезпечення студента необхідним запасом знань, саме через це зростає потреба постійного попов-нення й оновлення нової інформації.

Description

Таким чином, дослідницький метод навчання перетворює традиційний підхід, створює багатогранну спрямованість студента, допомагає в засвоєнні нового матеріалу, розвиває творчий підхід до вирішення складних медичних задач.

Keywords

студент, творчий потенціал, адаптація, талант

Citation

Алексеєнко Р. В. Дослідницький метод як спосіб розкриття творчого потенціалу студента / Р. В. Алексеєнко, Л. М. Рисована // Сучасна педагогіка та психологія: від теорії до практики : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Запоріжжя, 26–27 серпня 2016 р. – Запоріжжя : Класичний приватний університет, 2016. – С. 112–113.