Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14487
Title: | Вплив стилю педагогічної діяльності викладача на ставлення студента до навчання |
Authors: | Шевченко, Ростислав Станіславович Шевченко, Ольга Станіславівна Тодоріко, Лілія Дмитрівна |
Keywords: | стиль педагогічної діяльності викладача педагогіка ІСПД |
Issue Date: | May-2016 |
Publisher: | ТДМУ |
Citation: | Шевченко Р. С. Вплив стилю педагогічної діяльності викладача на ставлення студента до навчання / Р. С. Шевченко, О. С. Шевченко, Л. Д. Тодоріко // Актуальні питання якості медичної освіти (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку) : матеріали XIII Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Тернопіль, 12–13 травня 2016 р.) : у 2 т. / Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : ТДМУ, 2016. – Т. 1. – С. 114–115. |
Abstract: | За результатами нашої експериментальної роботи, 93,3 % опитаних студентів 4-го курсу ствердно відповіли на питання: «Чи впливає особистість викладача, його ІСПД на ваше ставлення до предмету?» Багато хто відзначає, що відношення до одного і того ж предмету змінювалося багато разів, залежно від викладача. Студенти вважають, що творчий викладач може істотно підвищити інтерес до предмета, зробити його значущим, залучити до роботи. Потенційно будь-який викладач може розвинути в собі майже всі якості або стильові риси, які є необхідними в його педагогічній діяльності. Однак ретельний аналіз отриманих даних підтверджує висловлене нами припущення: при відсутності у викладача інформації про ступінь ефективності ІСПД у взаємодії зі студентами, неможливі його ефективна корекція і саморегуляція. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/14487 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра хірургії № 4 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
АПМО Тернопіль 2016 Т1 Шевченко.PDF | 3,34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.