Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Petrova, Olga | - |
dc.date.accessioned | 2016-10-11T11:46:58Z | - |
dc.date.available | 2016-10-11T11:46:58Z | - |
dc.date.issued | 2016-04-14 | - |
dc.identifier.citation | Petrova О. Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students / O. Petrova // Гуманітарна складова у світлі сучасних мовних парадигм : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Харків, 14–15 квітня 2016 р. / Національний фармацевтичний університет. – Харків, 2016. – С. 240–241. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879 | - |
dc.description | Лінгвопрагматичний поворот, урахування запитів суспільства спричинили відомі зміни в практиці викладання іноземних мов у немовних університетах. Застосування лінгвопрагматичного підходу позитивно впливає на інтенсифікацію навчання із стимулюванням студентів до мовленнєвої активності. | ru_RU |
dc.description.abstract | Pragmatic shift in linguistics, consideration of social demands caused the known changes in practice of foreign languages training in non-language universities. Linguo-pragmatic approach influences positively on intensification of training with stimulation of the students’ L2 activity. | ru_RU |
dc.language.iso | en | ru_RU |
dc.publisher | НФаУ, м. Харків | ru_RU |
dc.subject | навчання іноземної мови | ru_RU |
dc.subject | медичні університети | ru_RU |
dc.subject | підвищення мотивації | ru_RU |
dc.subject | L2 training | ru_RU |
dc.subject | medical universities | ru_RU |
dc.subject | improvement of motivation | ru_RU |
dc.title | Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
7Петрова_фарм.pdf | 155,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.