Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetrova, Olga-
dc.date.accessioned2016-10-11T11:46:58Z-
dc.date.available2016-10-11T11:46:58Z-
dc.date.issued2016-04-14-
dc.identifier.citationPetrova О. Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students / O. Petrova // Гуманітарна складова у світлі сучасних мовних парадигм : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Харків, 14–15 квітня 2016 р. / Національний фармацевтичний університет. – Харків, 2016. – С. 240–241.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879-
dc.descriptionЛінгвопрагматичний поворот, урахування запитів суспільства спричинили відомі зміни в практиці викладання іноземних мов у немовних університетах. Застосування лінгвопрагматичного підходу позитивно впливає на інтенсифікацію навчання із стимулюванням студентів до мовленнєвої активності.ru_RU
dc.description.abstractPragmatic shift in linguistics, consideration of social demands caused the known changes in practice of foreign languages training in non-language universities. Linguo-pragmatic approach influences positively on intensification of training with stimulation of the students’ L2 activity.ru_RU
dc.language.isoenru_RU
dc.publisherНФаУ, м. Харківru_RU
dc.subjectнавчання іноземної мовиru_RU
dc.subjectмедичні університетиru_RU
dc.subjectпідвищення мотиваціїru_RU
dc.subjectL2 trainingru_RU
dc.subjectmedical universitiesru_RU
dc.subjectimprovement of motivationru_RU
dc.titleLinguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical studentsru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7Петрова_фарм.pdf155,74 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.