Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Назва: | Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students |
Автори: | Petrova, Olga |
Теми: | навчання іноземної мови медичні університети підвищення мотивації L2 training medical universities improvement of motivation |
Дата публікації: | 14-кві-2016 |
Видавництво: | НФаУ, м. Харків |
Бібліографічний опис: | Petrova О. Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students / O. Petrova // Гуманітарна складова у світлі сучасних мовних парадигм : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Харків, 14–15 квітня 2016 р. / Національний фармацевтичний університет. – Харків, 2016. – С. 240–241. |
Короткий огляд (реферат): | Pragmatic shift in linguistics, consideration of social demands caused the known changes in practice of foreign languages training in non-language universities. Linguo-pragmatic approach influences positively on intensification of training with stimulation of the students’ L2 activity. |
Опис: | Лінгвопрагматичний поворот, урахування запитів суспільства спричинили відомі зміни в практиці викладання іноземних мов у немовних університетах. Застосування лінгвопрагматичного підходу позитивно впливає на інтенсифікацію навчання із стимулюванням студентів до мовленнєвої активності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
7Петрова_фарм.pdf | 155,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.