Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Назва: Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students
Автори: Petrova, Olga
Теми: навчання іноземної мови
медичні університети
підвищення мотивації
L2 training
medical universities
improvement of motivation
Дата публікації: 14-кві-2016
Видавництво: НФаУ, м. Харків
Бібліографічний опис: Petrova О. Linguo-pragmatic approach to intensification of L2 training for medical students / O. Petrova // Гуманітарна складова у світлі сучасних мовних парадигм : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, Харків, 14–15 квітня 2016 р. / Національний фармацевтичний університет. – Харків, 2016. – С. 240–241.
Короткий огляд (реферат): Pragmatic shift in linguistics, consideration of social demands caused the known changes in practice of foreign languages training in non-language universities. Linguo-pragmatic approach influences positively on intensification of training with stimulation of the students’ L2 activity.
Опис: Лінгвопрагматичний поворот, урахування запитів суспільства спричинили відомі зміни в практиці викладання іноземних мов у немовних університетах. Застосування лінгвопрагматичного підходу позитивно впливає на інтенсифікацію навчання із стимулюванням студентів до мовленнєвої активності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/13879
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7Петрова_фарм.pdf155,74 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.