Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10403
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Зіновьєв, І.Е. | - |
dc.contributor.author | Григорова, М.В. | - |
dc.contributor.author | Сокол, Олена Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-11-02T09:11:33Z | - |
dc.date.available | 2015-11-02T09:11:33Z | - |
dc.date.issued | 2015-05-12 | - |
dc.identifier.citation | Зіновьєв І. Е. Дослідження якості зорової перцепції студентів-медиків в умовах хронічного психоемоційного стану тривоги / І. Е. Зіновьєв, М. В. Григорова, О. М. Сокол // Фізіологія медицині, фармації та педагогіці: «Актуальні проблеми та сучасні досягнення» : тези доповідей ІI Всеукраїнської студентської наукової конференції з фізіології з міжнародною участю, Харків, 12 травня 2015 р. – Харків, 2015. – С. 24–25. | ru_RU |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10403 | - |
dc.description | Аналіз якості зорової перцепції у динаміці спостереження зросту особистісної і ситуативної тривожності в умовах інформаційно-аналітичних і емоційних навантажень навчального процесу дозволив зробити наступні висновки: по-перше, ефективність роботи зорового аналізатора достовірно залежить від рівня особистісної і ситуативної тривожності; по-друге, інтелектуальні навантаження студентів-медиків в умовах дефіциту часу та зниження якості зорового сприйняття інформації призводять до хронізації психоемоційного стану тривоги, що є підґрунтям розвитку депресії. | ru_RU |
dc.description.abstract | Останнім часом збільшується увага до збереження здоров’я молоді, яка навчається, та попередження захворювань, пов’язаних, насамперед, з перевантаженням центральної нервової системи. Велика кількість наукових робіт, присвячених здоров’ю школярів та студентів, звертає увагу на те, що навчання пред’являє значні вимоги до організму підлітків, що нерідко не відповідають їх фізіологічним можливостям, які знижені внаслідок зменшення фізичної активності, порушення режиму праці та відпочинку. Навчання в університеті припадає на період соціально-психологічної адаптації молоді в умовах інформаційно-аналітичних і емоційних навантажень на фоні гіподинамії. Проблема хронізації психоемоційного стану тривоги студентів-медиків перших років навчання є актуальною для напрямку програм щодо до збереження здоров’я молоді. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Харківський національний медичний університет | ru_RU |
dc.subject | перпепція | ru_RU |
dc.subject | студенти-медики | ru_RU |
dc.subject | тривога | ru_RU |
dc.subject | працездатність | ru_RU |
dc.title | Дослідження якості зорової перцепції студентів-медиків в умовах хронічного психоемоційного стану тривоги | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |
Appears in Collections: | Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.