Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10403
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗіновьєв, І.Е.-
dc.contributor.authorГригорова, М.В.-
dc.contributor.authorСокол, Олена Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-11-02T09:11:33Z-
dc.date.available2015-11-02T09:11:33Z-
dc.date.issued2015-05-12-
dc.identifier.citationЗіновьєв І. Е. Дослідження якості зорової перцепції студентів-медиків в умовах хронічного психоемоційного стану тривоги / І. Е. Зіновьєв, М. В. Григорова, О. М. Сокол // Фізіологія медицині, фармації та педагогіці: «Актуальні проблеми та сучасні досягнення» : тези доповідей ІI Всеукраїнської студентської наукової конференції з фізіології з міжнародною участю, Харків, 12 травня 2015 р. – Харків, 2015. – С. 24–25.ru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/10403-
dc.descriptionАналіз якості зорової перцепції у динаміці спостереження зросту особистісної і ситуативної тривожності в умовах інформаційно-аналітичних і емоційних навантажень навчального процесу дозволив зробити наступні висновки: по-перше, ефективність роботи зорового аналізатора достовірно залежить від рівня особистісної і ситуативної тривожності; по-друге, інтелектуальні навантаження студентів-медиків в умовах дефіциту часу та зниження якості зорового сприйняття інформації призводять до хронізації психоемоційного стану тривоги, що є підґрунтям розвитку депресії.ru_RU
dc.description.abstractОстаннім часом збільшується увага до збереження здоров’я молоді, яка навчається, та попередження захворювань, пов’язаних, насамперед, з перевантаженням центральної нервової системи. Велика кількість наукових робіт, присвячених здоров’ю школярів та студентів, звертає увагу на те, що навчання пред’являє значні вимоги до організму підлітків, що нерідко не відповідають їх фізіологічним можливостям, які знижені внаслідок зменшення фізичної активності, порушення режиму праці та відпочинку. Навчання в університеті припадає на період соціально-психологічної адаптації молоді в умовах інформаційно-аналітичних і емоційних навантажень на фоні гіподинамії. Проблема хронізації психоемоційного стану тривоги студентів-медиків перших років навчання є актуальною для напрямку програм щодо до збереження здоров’я молоді.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherХарківський національний медичний університетru_RU
dc.subjectперпепціяru_RU
dc.subjectстуденти-медикиru_RU
dc.subjectтривогаru_RU
dc.subjectпрацездатністьru_RU
dc.titleДослідження якості зорової перцепції студентів-медиків в умовах хронічного психоемоційного стану тривогиru_RU
dc.typeThesisru_RU
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
10.pdf215,12 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.