Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17876
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКиричок, Ірина Василівна-
dc.contributor.authorРусанова, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorТесленко, Катерина Миколаївна-
dc.contributor.authorКиричок, Ирина Васильевна-
dc.contributor.authorРусанова, Оксана Анатольевна-
dc.contributor.authorТесленко, Екатерина Николаевна-
dc.contributor.authorKyrychok, Iryna-
dc.contributor.authorRusanova, Oksana-
dc.contributor.authorTeslenko, Kateryna-
dc.date.accessioned2017-10-30T10:46:29Z-
dc.date.available2017-10-30T10:46:29Z-
dc.date.issued2017-10-
dc.identifier.citationКиричок І. В. Корпоративні медіа вузівської бібліотеки як сучасний формат діалогу з читачем [Електронний ресурс] / І. В. Киричок, О. А. Русанова, К. М. Тесленко // Інформаційно-бібліотечний сервіс і користувач: новий формат взаємодії : Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція, 23–31 жовтня 2017 р., Харків / Наукова бібліотека ХДУХТ. – Режим доступу : http://conf.hduht.edu.ua/index.php/m-i-conf-2/794-korporatyvni-media-vuzivskoi-biblioteky-iak-suchasnyi-format-dialohu-z-chytachemru_RU
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/17876-
dc.description.abstractВ роботі розглядаються нові нестандартні формати і напрями взаємодії бібліотеки з читачем через корпоративні медіа, у тому числі електронні видання, на прикладі бюлетеня «Библиотерапевт». Визначено ключові фактори, що впливають на життєздатність медіа-проекту, створення і наповнення рубрик, взаємодію різних категорій користувачів. В работе рассматриваются новые нестандартные форматы и направления взаимодействия библиотеки с читателем через корпоративные медиа, в том числе электронные издания, на примере бюллетеня «Библиотерапевт». Определены ключевые факторы, влияющие на жизнеспособность медиа-проекта, создание и наполнение рубрик, взаимодействие различных категорий пользователей. On the example of the e-bulletin "Biblioterapevt" new non-standard formats and directions of interaction library with the reader and user through corporate media, including electronic publications are considered. The key factors influence on the viability of the media project, the creation and filling of the headings, the interaction of various categories of users are determinedru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНБ ХДУХТru_RU
dc.subjectкорпоративні медіаru_RU
dc.subjectелектронні виданняru_RU
dc.subjectвузівська бібліотекаru_RU
dc.subjectдіалог з читачемru_RU
dc.subjectкультурно-просвітницька і виховна роботаru_RU
dc.subjectкорпоративные медиаru_RU
dc.subjectэлектронные изданияru_RU
dc.subjectвузовская библиотекаru_RU
dc.subjectдиалог с читателемru_RU
dc.subjectкультурно-просветительская и воспитательная работаru_RU
dc.subjectcorporate mediaru_RU
dc.subjectelectronic publicationsru_RU
dc.subjecthigh school libraryru_RU
dc.subjectdialogue with readerru_RU
dc.subjectcultural and educational workru_RU
dc.titleКорпоративні медіа вузівської бібліотеки як сучасний формат діалогу з читачемru_RU
dc.typeArticleru_RU
Appears in Collections:Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.