Особливості реформування вищої медичної освіти в Україні

Abstract

Таким чином, для здобуття статусу коледжу, наприклад, для Артемівського медичного училища, із підготовкою на факультеті «Сестринської справи» у штаті трьох кафедр: «Соціально-гуманітарних дисциплін», «Загально-медичних дисциплін» та «Спеціальних медичних дисциплін» загалом має бути не менше 15 викладачів, 9 із яких повинні мати ступінь доктора філософії або доктора наук.

Description

Citation

Усенко С. Г. Особливості реформування вищої медичної освіти в Україні / С. Г. Усенко, С. А. Усенко // Професійна освіта. Медицина. Суспільство : матеріали II Регіональної науково-практичної конференції, Артемівськ, 5–6 лютого 2015 р. – Харків, 2015. – С. 84–85.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By