Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/930
Title: | Розрахунок коефіцієнту конкордації для визначення узгодженості експертів щодо доцільності впровадження моделі управління якістю медичної допомоги дітям з цукровим діабетом у практику охорони здоров’я |
Authors: | Чумак, Любов Ігорівна |
Keywords: | соціальна медицина цукровий діабет коефіцієнт конкордації Кендала біостатистика |
Issue Date: | 2012 |
Citation: | Чумак Л. І. Розрахунок коефіцієнту конкордації для визначення узгодженості експертів щодо доцільності впровадження моделі управління якістю медичної допомоги дітям з цукровим діабетом у практику охорони здоров’я / Л. І. Чумак // Матеріали III Всеукраїнської науково-практичної INTERNET-конференції (12–23 березня 2012р.) / ДЗ "Луганський державний медичний університет". – Луганськ, 2012. |
Abstract: | В результаті комплексного медико-соціального дослідження проблеми цукрового діабету у дитячій популяції м.Харкова розроблена структурно-функціональна модель оптимізації системи управління якістю медичної допомоги дітям з цукровим діабетом.За даними експертних оцінок, модель оптимізації системи управління якістю медичної допомоги дітям з цукровим діабетом має профілактичну спрямованість (9,05 балів), системність (8,30), комплексність (8,05) та є стандартизованою – (9,60). Значення коефіцієнту Кендала (W=0,2262) перевищує табличне (W=0,1035) для рівня значимості 0,05, що дозволяє підтвердити узгодженість думок експертів щодо впровадження запропонованої моделі оптимізації системи управління якістю медичної допомоги дітям з цукровим діабетом. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/930 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра громадського здоров'я та управління охороною здоров'я |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
tezi Chumak L.I.doc | 30,5 kB | Microsoft Word | View/Open | |
Chumak.pdf | 135,53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.