Методи реалізації принципів наочності в начальному процесі
Loading...
Date
Author(s)
Editor(s)
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
У процесі навчання образне мислення є домінуючим, а наочність – одним з найважливіших дидактичних принципів. Близько 90% інформації, що сприймається людиною, надходить через зоровий канал сприймання. З побаченого запам'ятовується 40%, з почутого – 20%, а з одночасно побаченого і почутого – 80% інформації. Якщо застосовуються аудіовізуальні засоби, то в пам'яті залишається 50% інформації, а час навчання скорочується на 20-40%. Цих прикладів достатньо для того, щоб у дидактичному процесі одночасно зі словесними методами використовувати наочні, які, спираючись на різноманітні засоби спостереження процесів, явищ, предметів і дій, впливають на зорові рецептори. У зв´язку з цим використання у навчанні засобів наочності є винятково важливим. Вони, крім того, що дають величезну інформацію щодо об´єкта вивчення, сприяють цілісному сприйманню цього об´єкта, збуджують емоції і викликають інтерес студентів
Description
Keywords
Citation
Питецька Н. І. Методи реалізації принципів наочності в начальному процесі / Н. І. Питецька // Інноваційні технології в системі професійної підготовки студентів в ХНМУ : матеріали XLVIII навчально-методичної конференції, Харків, 10 грудня 2014 р. / ХНМУ. – Харків, 2014. – Вип. 5. – С. 184–185.