Сучасні підходи до покращення підготовки студентів у вищих медичних навчальних закладах
No Thumbnail Available
Date
2014
Authors
Дащук, Андрій Михайлович
Пустова, Наталія Олександрівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Модульні технології навчання вимагають нових підходів до організаційних форм. У традиційно сформованій системі вузівської підготовки основним засобом педагогічного впливу є лекція. При переході на модульні технології лекції інформаційно-пояснювального характеру втрачають своє значення та не повною мірою задовольняють студентів. Перевага віддається проблемним лекціям та лекціям діалогового типу. Під час читання лекцій можна використовувати наступні стилі керівництва:авторитарний, ліберальний,демократичний.Однак, яку б методику викладання лекційного матеріалу не обрав лектор, ефективною вона може бути тільки за умови творчої активності студента, його психологічної підготовки та певного рівня попередніх знань.
Description
Keywords
проблемні лекції, лекції діалогового типу, авторитарний стиль, ліберальний стиль, демократичний стиль
Citation
Дащук А. М. Сучасні підходи до покращення підготовки студентів у вищих медичних навчальних закладах / А. М. Дащук, Н. О. Пустова // Освіта та медицина в добу глобалізації: вітчизняний та зарубіжний контекст: матеріали регіональної науково-методичної конференції, Тернопіль, 6–7 листопада 2014 р./ Терноп. держ. мед. ун-т. – Тернопіль, 2014. – С.130–133.