Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7984
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗелена, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorГопцій, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorЖелезнякова, Наталя Мерабівна-
dc.contributor.authorСтепанова, Олена Володимирівна-
dc.date.accessioned2014-11-25T12:24:37Z-
dc.date.available2014-11-25T12:24:37Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМетодологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузів / І. І. Зелена, О. В. Гопцій, Н. М. Железнякова, О. В. Степанова // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 102–103.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7984-
dc.description.abstractТаким чином, представлена характеристика типів і методологічних принципів навчання студентів диференціальній діагностиці засвідчує необхідність поєднання процесів інтеграції й диференціації у викладанні основних клінічних дисциплін для студентів 4-, 5– і 6-го курсівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectметодологічні принципиuk_UA
dc.subjectдиференціальна діагностикаuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectвищий навчальний медичний закладuk_UA
dc.titleМетодологічні принципи викладання диференційної діагностики студентам медичних вузівuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зелена.pdf259,2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.