Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови
No Thumbnail Available
Date
2014
Authors
Андрущенко, Аліна Олександрівна
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Abstract
Розглянуто згадані фактори: врахування психологічної структури та рівнів мовленнєвої діяльності, характеристики навичок і вмінь та етапи їх формування, забезпечення адекватного орієнтування студентів, інтеграцію орієнтувальної і виконавчої фаз у вправах, критерії розмежування різних типів орієнтування, етапи оволодіння мовленнєвими діями, механізми переносу, позитивний та негативний трансфер, білінгвізм та його види, гальмування та його види, типи граматичної інтерференції, характер граматичної інтерференції у морфології та синтаксисі, порівняльний вплив міжмовної та внутрішньомовної граматичної інтерференції. Окреслено перспективу подальших досліджень.
Description
Keywords
граматична компетентність, мовленнєва діяльність, орієнтувальна і виконавча фази, перенос та інтерференція, грамматическая компетентность, речевая деятельность, ориентировочная и исполнительная фазы, перенос и интерференция, grammar competence, speech activity, orientation and accomplishment phases, transfer and interference
Citation
Андрущенко А. О. Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови / А. О. Андрущенко// Вісник СумДУ. – 2014. – № 1 (35). – С. 280–289.