Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7449
Назва: | Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови |
Автори: | Андрущенко, Аліна Олександрівна |
Теми: | граматична компетентність мовленнєва діяльність орієнтувальна і виконавча фази перенос та інтерференція грамматическая компетентность речевая деятельность ориентировочная и исполнительная фазы перенос и интерференция grammar competence speech activity orientation and accomplishment phases transfer and interference |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Андрущенко А. О. Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови / А. О. Андрущенко// Вісник СумДУ. – 2014. – № 1 (35). – С. 280–289. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто згадані фактори: врахування психологічної структури та рівнів мовленнєвої діяльності, характеристики навичок і вмінь та етапи їх формування, забезпечення адекватного орієнтування студентів, інтеграцію орієнтувальної і виконавчої фаз у вправах, критерії розмежування різних типів орієнтування, етапи оволодіння мовленнєвими діями, механізми переносу, позитивний та негативний трансфер, білінгвізм та його види, гальмування та його види, типи граматичної інтерференції, характер граматичної інтерференції у морфології та синтаксисі, порівняльний вплив міжмовної та внутрішньомовної граматичної інтерференції. Окреслено перспективу подальших досліджень. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7449 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Андрущенко Аліна Стаття.doc | 98 kB | Microsoft Word | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.