Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7449
Назва: Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови
Автори: Андрущенко, Аліна Олександрівна
Теми: граматична компетентність
мовленнєва діяльність
орієнтувальна і виконавча фази
перенос та інтерференція
грамматическая компетентность
речевая деятельность
ориентировочная и исполнительная фазы
перенос и интерференция
grammar competence
speech activity
orientation and accomplishment phases
transfer and interference
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Андрущенко А. О. Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови / А. О. Андрущенко// Вісник СумДУ. – 2014. – № 1 (35). – С. 280–289.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто згадані фактори: врахування психологічної структури та рівнів мовленнєвої діяльності, характеристики навичок і вмінь та етапи їх формування, забезпечення адекватного орієнтування студентів, інтеграцію орієнтувальної і виконавчої фаз у вправах, критерії розмежування різних типів орієнтування, етапи оволодіння мовленнєвими діями, механізми переносу, позитивний та негативний трансфер, білінгвізм та його види, гальмування та його види, типи граматичної інтерференції, характер граматичної інтерференції у морфології та синтаксисі, порівняльний вплив міжмовної та внутрішньомовної граматичної інтерференції. Окреслено перспективу подальших досліджень.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/7449
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрущенко Аліна Стаття.doc98 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.