Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови

No Thumbnail Available

Date

2014

Authors

Андрущенко, Аліна Олександрівна

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Abstract

Розглянуто згадані фактори: врахування психологічної структури та рівнів мовленнєвої діяльності, характеристики навичок і вмінь та етапи їх формування, забезпечення адекватного орієнтування студентів, інтеграцію орієнтувальної і виконавчої фаз у вправах, критерії розмежування різних типів орієнтування, етапи оволодіння мовленнєвими діями, механізми переносу, позитивний та негативний трансфер, білінгвізм та його види, гальмування та його види, типи граматичної інтерференції, характер граматичної інтерференції у морфології та синтаксисі, порівняльний вплив міжмовної та внутрішньомовної граматичної інтерференції. Окреслено перспективу подальших досліджень.

Description

Keywords

граматична компетентність, мовленнєва діяльність, орієнтувальна і виконавча фази, перенос та інтерференція, грамматическая компетентность, речевая деятельность, ориентировочная и исполнительная фазы, перенос и интерференция, grammar competence, speech activity, orientation and accomplishment phases, transfer and interference

Citation

Андрущенко А. О. Психологічні та психолінгвістичні фактори формування граматичної компетентності майбутніх філологів з другої іноземної мови / А. О. Андрущенко// Вісник СумДУ. – 2014. – № 1 (35). – С. 280–289.