Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6953
Title: Стратегія виховної роботи з іноземними студентами у медичних ВНЗ України
Authors: Летік, Іван Васильович
Кацапов, Дмитро Володимирович
Васильєва, Оксана Василівна
Олійник, Антон Олександрович
Потапов, Сергій Миколайович
Крайненко, Олена Володимирівна
Балюк, Ольга Григорівна
Keywords: виховна робота
світогляд
студенти-іноземці
educational (moral building) work
world outlook
foreign students
воспитательная работа
мировоззрение
студенты-иностранцы
Issue Date: 15-May-2014
Publisher: ТДМУ імені І.Я. Горбачевського
Citation: Стратегія виховної роботи з іноземними студентами у медичних ВНЗ України / І. В. Летік, Д. В. Кацапов, О. В. Васильева, С. М. Потапов, А. О. Олійник, О. В. Крайненко, О. Г. Балюк // Досягнення і перспективи впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України : матеріали Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, присвяченої 160-річчю з дня народження І. Я. Горбачевського (з дистанційним під’єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв’язку), Тернопіль, 15–16 травня 2014 р. : у 2 ч. / Тернопільський державний медичний універстет ім. І. Я. Горбачевського. – Тернопіль : Укрмедкнига, 2014. – Ч. 2. – С. 639–641.
Abstract: Educational work is one of the most important and complicated process along with the training process in which foreign students are involved in institutions of higher medical education. A dean’s office which is responsible for training foreign students is to provide moulding of inter-personal attitude culture, tolerance, abilities for self-education and various creative activities in foreign students
Description: Виховна робота є одним з найважливіших і складніших напрямків організації навчального процесу з іноземними студентами медичних ВНЗ. Деканати з підготовки іноземних студентів повинні сприяти формуванню у студентів культури міжособистісних стосунків, толерантності, навичок самоосвіти і різнобічний розвиток їх творчих здібностей; створенню умов для фізичного, інтелектуального, морального і духовного розвитку особистості іноземних студентів; поліпшенню соціальної активності студентів-іноземців тощо.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/6953
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов



This item is protected by original copyright



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.