DSpace О системе DSpace DSpace
 

Repository KhNMU >
Кафедри >
Кафедра фармакології та медичної рецептури >
Наукові праці. Кафедра фармакології та медичної рецептури >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5423

Название: Організація навчального процесу студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Спеціаліст» з курсу «Фармакологія»
Авторы: Звягінцева, Тетяна Володимирівна
Киричок, Людмила Трохимівна
Ананько, Світлана Яківна
Ганзій, Тетяна Василівна
Миронченко, Світлана Іванівна
Кривошапка, Олександр Вікторович
Піонова, Олена Миколаївна
Карнаух, Елла Володимирівна
Березняков, Андрій Володимирович
Ключевые слова: Фармакологія
освітньо-кваліфікаційний рівень «Спеціаліст»
навчальний процес
Дата публикации: 2013
Библиографическое описание: Організація навчального процесу студентів освітньо-кваліфікаційного рівня "Спеціаліст" з курсу "Фармакологія"/ Т.В. Звягінцева, Л.Т. Киричок, С.Я. Ананько [та ін.] // Організація навчального процесу студентів з різними кваліфікаційними рівнями підготовки в ХНМУ : матеріали XLVII навчально-методичної конференції, Харків, 27 листопада 2013 р. / ХНМУ. – Х., 2013. – С. 88-91.
Аннотация: Практична робота студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Спеціаліст» з курсу «Фармакологія» складається з виписування рецептів, що дає можливість коментувати не тільки рецептурні моменти, але й характеристику препаратів за всіма фармакологічними критеріями; вирішує проблемні завдання відповідно до основних теоретичних питань; приймає рішення з ситуаційних задач, пов’язаних з практичними аспектами (показання, протипоказання, побічна дія, швидка допомога), та обов’язково займається тестами на зразок «КРОК-1» для підготовки та тренування до ліцензійного іспиту. Крім того, на заняттях проводиться опитування студентів для розуміння теоретичних підстав головних практичних навичок і професійних дій, пов’язаних із темою, що вивчається. При цьому певна увага приділяється класифікації препаратів, їх дозуванню, клінічним проявам можливого передозування та знанням антидотів і заходів невідкладної допомоги. Усі ці форми відпрацьовуються студентами в єдиному напрямку, у тісному взаємозв’язку, що дозволяє досягнути кінцевої мети – якісно засвоїти вивчену фармакологічну групу засобів та її місце в системі сучасної фармакотерапії.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5423
Располагается в коллекциях:Наукові праці. Кафедра фармакології та медичної рецептури

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Організація навчального процесу студентів.doc43,5 kBMicrosoft WordПросмотреть/Открыть


Этот ресурс защищен исходным авторским правом

View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2005 MIT and Hewlett-Packard - Обратная связь