Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5316
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСухомлин, Ганна Миколаївна-
dc.contributor.authorРомоданова, Ольга Іванівна-
dc.contributor.authorСябренко, Генадій Петрович-
dc.contributor.authorШкляр, Антон Сергійович-
dc.contributor.authorНеєлова, Оксана Василівна-
dc.contributor.authorПанченко, Микола Сергійович-
dc.contributor.authorКіча, Наталія Василівна-
dc.contributor.authorСергєєва, Ольга Юріївна-
dc.contributor.authorКрилова, Ольга Борисівна-
dc.date.accessioned2013-12-19T12:50:04Z-
dc.date.available2013-12-19T12:50:04Z-
dc.date.issued2013-11-
dc.identifier.citationМетодичні аспекти реабілітації, як компонент у діяльності лікарів загальної практики /сімейної медицини / Г. М. Сухомлин, О. І. Ромаданова, Г. П. Сябренко, А. С. Шкляр, О. В. Неєлова, М. С. Панченко, Н. В. Кіча, О. Б. Крилова, О. Ю. Сергеєва // Проблеми екологічної та медичної генетики і клінічної імунології : збірник наукових праць / Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Луганський державний медичний університет. – Київ, Луганськ, 2013. – Вип. 4 (118). – С. 295–302.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5316-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЛДМУuk_UA
dc.subjectметодологияuk_UA
dc.subjectсемейная медицинаuk_UA
dc.subjectреабилитацияuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти реабілітації, як компонент у діяльності лікарів загальної практики /сімейної медициниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра клінічної анатомії та оперативної хірургії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1-3.pdfВихідні данні146,14 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Методичні аспекти реабілітації, як компонен.pdfТекст статті у виданні222,95 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Методичні аспекти реабілітації, як компонент.docСтаття англійською та українською мовами107 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.