Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМінухін, Валерій Володимирович-
dc.contributor.authorТкаченко, Вікторія Леонідівна-
dc.contributor.authorГабишева, Людмила Степанівна-
dc.contributor.authorКоваленко, Наталія Іллівна-
dc.date.accessioned2013-12-13T08:06:04Z-
dc.date.available2013-12-13T08:06:04Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКредитно-модульна система як спроба реформування вищої школи / В. В. Мінухін, В. Л. Ткаченко, Л. С. Габишева, Н. І. Коваленко // Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих медичних (фармацевтичному) навчальних закладах України на новому етапі (з дистанційним під'єднанням ВМ(Ф)НЗ України за допомогою відеоконференц-зв'язку) : матеріали Х ювілейної Всеукраїнської навчально-наукової конференції з міжнародною участю, Тернопіль, 18–19 квітня 2013 р. / Тернопільський державний медичний університет. – Тернопіль, 2013. – Ч. 1. – С. 147.uk_UA
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/5068-
dc.description.abstractПроцес реформування вищої освіти, як і взагалі будь-який процес реформування, завжди болісний і потребує багато зусиль. Але він повинен мати сенс – не слід робити щось лише заради самого процесу. На сьогоднішній день найважливішим та найнеобхіднішим є збереження педагогічної складової вищої медичної школи. Тому що, на наш погляд, педагогічна майстерність викладача – це єдина запорука ефективного формування майбутнього медичного фахівця.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.subjectреформування вищої освітиuk_UA
dc.titleКредитно-модульна система як спроба реформування вищої школиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології імені професора Д.П. Гриньова

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кредитно-модульна система, тези, Тернополь, 2013.doc27 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.