Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPetrova, Olha-
dc.contributor.authorPetrov, Mykola-
dc.date.accessioned2024-04-09T13:20:25Z-
dc.date.available2024-04-09T13:20:25Z-
dc.date.issued2023-12-15-
dc.identifier.citationPetrova O. Current Approach to AI and Academic Integrity / O. Petrova, M. Petrov // Integrity, Open Science and Artificial Intelligence in Academia and Beyond: Meeting at the Crossroads : International Scientific Conference (Riga, Latvia, December 15, 2023). ─ Riga : Baltija Publishing, 2023. ─ P. 84─86.en_US
dc.identifier.issnISBN 978-9934-26-397-2-
dc.identifier.otherDOI https://doi.org/10.30525/978-9934-26-397-2-36-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33638-
dc.description.abstractAI can and should be a supplement to student learning, not a replacement. Educators should be learnt to be aware of the threatens for academic integrity due to potential unfair AI use. Students should be taught the ethics of original academic and scientific writing planning, execution and presentation. ШІ може і повинен бути доповненням до навчання студентів, но не заміною. Освітян слід навчити усвідомлювати загрози для академічної доброчесності через потенційне недобросовісне використання ШІ. Студентів слід навчати етики планування, виконання та презентації оригінального академічного та наукового тексту.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectethics of artificial intelligenceen_US
dc.subjectoriginal writingen_US
dc.subjectstudentsen_US
dc.subjecteducatorsen_US
dc.subjectетика штучного інтелектуen_US
dc.subjectоригінальне письмоen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectвикладачіen_US
dc.subject2024а/2023en_US
dc.titleCurrent Approach to AI and Academic Integrityen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PetrovaO_Petrov_2023.pdf35,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.