Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33620
Title: Integration of communicative methods anf information technologies in English for Specific Purposes course
Other Titles: Інтеграція комунікативних методів та інформаційних технологій в курсі англійської мови за професійним спрямуванням
Authors: Petrova, Olha
Krainenko, Olena
Keywords: English for specific purposes
англійська мова професійного спрямування
information technologies
student-centered approach
an integrated approach
communicative teaching methods
interactive learning environment
інформаційні технології
комунікативні методи викладання
студентоцентрований підхід
інтегрований підхід
інтерактивне навчальне середовище
Issue Date: Mar-2024
Publisher: Інноваційна педагогіка
Citation: Petrova O. B. Integration of communicative methods anf information technologies in English for Specific Purposes course / O. B. Petrova, O. V. Krainenko // Інноваційна педагогіка. ─ 2024. ─ Випуск 68, том 2. ─ С. 238─242. ─ DOI: https://doi.org/10.32782/2663- 6085/2024/68.2.49.
Abstract: The importance of the choice of innovative methods and technologies to be used in the English for specific purposes course in certain fields is highlighted. It is noted that the learners can study at own pace as such technologies guarantee flexible ways of learning and accessibility of the material. Підкреслено важливість вибору інноваційних методів і технологій, які можуть бути використаними в курсі ESP у певних галузях. Зазначається, що здобувачі освіти можуть навчатися у власному темпі, оскільки такі технології гарантують гнучкість навчання та доступність матеріалу.
URI: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33620
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Petrova_Krainenko.pdfO.Petrova, O.Krainenko. Integration of communicative methods and information technologies in English for Specific Purposes course148,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.