Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33231
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСухоносов, Роман Олександрович-
dc.contributor.authorШевцов, О.О.-
dc.contributor.authorШкляр, А.С.-
dc.date.accessioned2023-11-30T08:03:06Z-
dc.date.available2023-11-30T08:03:06Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationСухоносов Р. О. Використання методу кейс-технологій при професійній підготовці фахівців галузі охорони здоров’я / Р. О. Сухоносов, О. О. Шевцов, А. С. Шкляр // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 21 березня 2023 року). ─ Харків, 2023. ─ С. 241-242.en_US
dc.identifier.otherУДК 378.013:61(082)(477)-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33231-
dc.description.abstractНа сучасному етапі перед медичними ЗВО стоїть ряд завдань, і одним з основних є зміна форми навчання та подальше зменшення розриву між засвоєною теорією (теоретичними знаннями) і клінічною практикою. Необхідно більше приділяти уваги безпеці пацієнтів, нормам етики, підвищенню особистої відповідальності медичних працівників на всіх етапах надання допомоги, підвищенню рівня необхідної професійної майстерності та подальшого активного прогресу розвитку методів, маніпуляцій, технології процедур. Вищесказане зумовлює адаптацію програм навчання та більш широке використання наявнихосвітніх засобівen_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectкейс–технологіїen_US
dc.subjectанатоміяen_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectінноваційні педагогічні технологіїen_US
dc.subject2023уen_US
dc.titleВикористання методу кейс-технологій при професійній підготовці фахівців галузі охорони здоров’яen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Навчально-методичні видання. Кафедра анатомії людини, клінічної анатомії та оперативної хірургії

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конференція_Педагогіка_ 2023 (1).pdf320,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.