Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33053
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рисована, Любов | - |
dc.contributor.author | Алексеєнко, Роман | - |
dc.contributor.author | Гранкіна, Світлана | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-26T10:16:03Z | - |
dc.date.available | 2023-11-26T10:16:03Z | - |
dc.date.issued | 2023-04 | - |
dc.identifier.citation | Рисована Л. Рекламно-інформаційні технології, як новий освітній компонент в медичній освіті / Л. Рисована, Р. Алексеєнко, С. Гранкіна // Information activity as a component of science development : Proceedings of the XIII International Scientific and Practical Conference, Edmonton, Canada, April 04–07, 2023 / International Science Group. ─ Edmonton, 2023. ─ P. 338─341. | en_US |
dc.identifier.isbn | 979-8-88955-324-3 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/33053 | - |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день використання сучасних методів представлення інформації є одним з пріоритетних напрямків в роботі майбутнього лікаря. Неможливо сперечатись з тим, що робота з інформацією є складною, і, багато в чому, невизначеною. Сучасний інформаційний всесвіт настільки перенасичено новими знаннями та даними, що правильно сформувати саму ідею, сенс, форму повідомлення, через яке студент-медик, або інтерн, або аспірант має донести слухачеві, стає вже цілим мистецтвом. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | рекламно-інформаційні технології | en_US |
dc.subject | медична освіта | en_US |
dc.subject | 2023у | en_US |
dc.title | Рекламно-інформаційні технології, як новий освітній компонент в медичній освіті | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Рисована, Алексеєнко, Гранкіна.pdf | 935,19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.