Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32973
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ващенко, Вікторія Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Маслова, Наталія Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-22T16:51:49Z | - |
dc.date.available | 2023-11-22T16:51:49Z | - |
dc.date.issued | 2023-05 | - |
dc.identifier.citation | Ващенко В. В. Вплив стресу на вищі інтегративні функції організму : пам'ять, пізнання, навчання / В. В. Ващенко, Н. М. Маслова // Scientific research in the modern world : Proceedings of the 7th International scientific and practical conference, Toronto, Canada 4─6 May 2023 / Perfect Publishing. ─ Toronto, 2023. ─ P. 71─75. | en_US |
dc.identifier.isbn | 978-1-4879-3795-9 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32973 | - |
dc.description.abstract | У теперішній час тему стресу зайняла провідне положення серед науковців, лікарів і психологів. Все частіше люди піддаються стресовим зовнішнім чинникам, які так чи інакше впливають на здоров’я людини. Окрім шкідливого впливу на фізіологічні функції організму, стрес діє на вищі інтегративні функції ЦНС: пам’ять, пізнання, навчання. Тому набуває актуальності проблема встановлення впливів стресових чинників на когнітивну функцію, що створює передумови для докладного аналізу вітчизняної і зарубіжної літератури. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | вищі інтегративні функції | en_US |
dc.subject | пам’ять | en_US |
dc.subject | пізнання | en_US |
dc.subject | навчання | en_US |
dc.subject | 2023у | en_US |
dc.title | Вплив стресу на вищі інтегративні функції організму : пам'ять, пізнання, навчання | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ващенко, Маслова.pdf | 889,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.