Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32699
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКурсов, Сергій Володимирович-
dc.contributor.authorНіконов, Вадим Володимирович-
dc.contributor.authorСкоропліт, Сергій Миколайович-
dc.date.accessioned2023-10-30T10:20:50Z-
dc.date.available2023-10-30T10:20:50Z-
dc.date.issued2023-10-27-
dc.identifier.citationКурсов С. В. Ефективність підвищення драйвового тиску під час проведення респіраторної підтримки у пацієнтів з легеневою контузією та ознаками гострого респіраторного дистрес-синдрому / С. В. Курсов, В. В. Ніконов, С. М. Скоропліт // Стратегічні напрямки розвитку науки: фактори впливу та взаємодії : матеріали III Міжнародної наукової конференції, м. Тернопіль, 27 жовтня, 2023 р. / Міжнародний центр наукових досліджень. — Вінниця : ТОВ «УКРЛОГОС Груп, 2023. — С. 198─200.en_US
dc.identifier.isbn978-617-8126-85-8-
dc.identifier.otherDOI: 0.36074/mcnd-27.10.2023-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32699-
dc.description.abstractУ тезах наводиться накопичений власний досвід проведення респіраторної підтримки у пацієнтів з ГРДС, головною причиною розвитку якого була легенева контузія. У частки хворих, яким проводили інтенсивну терапію, застосування величини драйвового тиску 13-14 см Н2О не призводило до покращення оксигенації, і величина насичення периферичної артеріальної крові киснем у цих пацієнтів не сягала 90% навіть в умовах застосування повітряно-кисневої суміші із 80% вмістом кисню. Однак, застосування величини драйвового тиску на рівні 15-16 см Н2О кардинально змінило перебіг ГРДС. Вже протягом однієї доби нам вдавалося забезпечити у цих пацієнтів зростання насичення артеріальної крові киснем до 97-98%.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherТОВ «УКРЛОГОС Груп»en_US
dc.subjectгострий респіраторний-дистрес синдромen_US
dc.subjectштучна вентиляція легеньen_US
dc.subjectдрайвовий тискen_US
dc.subjectреспіраторна підтримкаen_US
dc.subject2023уen_US
dc.titleЕфективність підвищення драйвового тиску під час проведення респіраторної підтримки у пацієнтів з легеневою контузією та ознаками гострого респіраторного дистрес-синдромуen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра медицини невідкладних станів та медицини катастроф

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
27.10.2023 Стаття_Тернопіль 41-59-PB.pdf1,66 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.