Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32411
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОвсюк, Дар’я Ростиславівна-
dc.contributor.authorРибалко, Людмила Сергіївна-
dc.contributor.authorКарась, Андрій Григорович-
dc.date.accessioned2023-07-15T08:27:49Z-
dc.date.available2023-07-15T08:27:49Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationОвсюк Д. Р. Навчальний антикризовий тренінг в освітньому процесі для здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану в Україні [Електронний ресурс] / Д. Р. Овсюк, Л. С. Рибалко, А. Г. Карась // Теорія та методика навчання та виховання. – 2022. – Випуск 52. – С. 137–151. – Режим доступу: http://journals.hnpu.edu.ua/index.php/methodics/article/view/4011.en_US
dc.identifier.issn2312-8046-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32411-
dc.description.abstractАктуальність дослідження обумовлена негативним впливом воєнних дій в Україні на особистість. Ситуація загрози життю та здоров’ю провокує стрес та життєву кризу, які негативно впливають на весь перебіг життя людини, змушують її зупинити власну діяльність, розвиток, спілкування. Для подолання негативних ефектів авторами запропоновано використання навчального антикризового тренінгу. Перевагами тренінгу над іншими формами навчання визначено, такі як: тренування практичних навичок учасників, розвиток довготривалої пам’яті, організація партнерської взаємодії, моделювання стратегій поведінки, здійснення зворотного зв’язку, індивідуалізація навчання. Мета – представлення змісту навчального антикризового тренінгу для здобувачів вищої освіти в освітньому процесі. Методи дослідження – аналіз наукової літератури за темою, узагальнення, систематизація і дедукція суттєвих ознак поняття, метод вибірки вправ тренінгу, аргументація змісту навчального антикризового тренінгу. У результаті наукових пошуків визначено поняття «навчальний антикризовий тренінг» як форму надання освітньої послуги для учасників педагогічного процесу з метою подолання негативного ефекту життєвих криз. Відмінністю такого тренінгу зазначено його синтетичний характер, який поєднує психологічні механізми впливу на особистість і педагогічні способи реалізації тренувальних вправ. Проведено угрупування різних видів тренінгу (навчальний, психокорекційний, психотерапевтичний, особистісного розвитку, організаційний, акмеологічний, методичний) із визначенням мети та змісту. Представлено орієнтовний зміст навчального антикризового тренінгу для майбутніх фахівців, який складається з розминки, основної частини, розрядки. Наведено орієнтовний перелік вправ, які можуть бути використані у межах кожного блоку. Рекомендовано застосовувати даний тренінг під час викладання педагогічних дисциплін «Антикризовий менеджмент в освіти», «Теорія та методика виховання»; розробити тезаурус понять, що будуть необхідні під час організації та проведення навчального антикризового тренінгу.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectантикризовий менеджментen_US
dc.subjectмайбутні фахівціen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectжиттєва кризаen_US
dc.subjectадаптаціяen_US
dc.subjectвоєнні діїen_US
dc.subjectнавчальні тренінгові вправиen_US
dc.subjectпедагогічні дисципліниen_US
dc.titleНавчальний антикризовий тренінг в освітньому процесі для здобувачів вищої освіти в умовах воєнного стану в Україніen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Овсюк, Рибалко.pdf414,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.