Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32116
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусак, О.Г.-
dc.date.accessioned2023-05-27T17:37:46Z-
dc.date.available2023-05-27T17:37:46Z-
dc.date.issued2023-03-21-
dc.identifier.citationГусак О. Г. Теорії мотивації досягнення / О. Г. Гусак // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 21 березня 2023 року) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2023. – С. 43–44.en_US
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32116-
dc.description.abstractВ даній публікації розглядаються дослідження мотиваційної сфери як основного чинника, що зумовлює зростання і поступальний розвиток особистості. Спираючись на зазначені підходи до розуміння сутності мотивації досягнення стверджується, що мотивація досягнення – це функціонально-структурне особистісне утворення.This publication examines the research of the motivational sphere as the main factor determining the growth and progressive development of the individual. Based on these approaches to understanding the essence of achievement motivation, it is argued that achievement motivation is a functional and structural personal formation.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНМУen_US
dc.subjectмотивація досягненняen_US
dc.subjectсамоактуалізаціяen_US
dc.subjectзовнішнє та справжнє навчанняen_US
dc.subjectпрагнення успіхуen_US
dc.subjectсоціальне середовищеen_US
dc.subjectachievement motivationen_US
dc.subjectself-actualizationen_US
dc.subjectexternal and genuine learningen_US
dc.subjectstriving for successen_US
dc.subjectsocial environmenten_US
dc.titleТеорії мотивації досягненняen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Гусак О.Г. тези ХНМУ.pdf219,19 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.