Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32115
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Petrova, Olha | - |
dc.contributor.author | Bogun, Maryna | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-27T17:34:44Z | - |
dc.date.available | 2023-05-27T17:34:44Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-21 | - |
dc.identifier.citation | Petrova O. Learning design component of quality skills in medical university pedagogy / O. Petrova, M. Bogun // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 21 березня 2023 року) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2023. – С. 212–215. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32115 | - |
dc.description.abstract | As learning design can integrate course structuring as a whole, practical sessions, lectures, skilled teachers should consider appropriate strategies, assessment methods and digital tools.Оскільки дизайн навчання може інтегрувати структурування курсу в цілому, практичні заняття, лекції, кваліфіковані викладачі повинні розглядати відповідні стратегії, способи оцінювання та цифрові засоби. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | ХНМУ | en_US |
dc.subject | дизайн навчання | en_US |
dc.subject | інтеграція стратегій | en_US |
dc.subject | якість викладання | en_US |
dc.subject | медуніверситет | en_US |
dc.subject | educational design | en_US |
dc.subject | integration of strategies | en_US |
dc.subject | teaching quality | en_US |
dc.subject | medical university | en_US |
dc.title | Learning design component of quality skills in medical university pedagogy | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Petrova_Bogun21.03.pdf | 83,23 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.