Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32114
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Petrova, Olha | - |
dc.contributor.author | Korneyko, Iryna | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-27T17:32:35Z | - |
dc.date.available | 2023-05-27T17:32:35Z | - |
dc.date.issued | 2023-03-21 | - |
dc.identifier.citation | Petrova O. Interactive teaching style and quality assurance in English medium instruction (an international experience) / I. Korneyko, O. Petrova // Актуальні питання педагогіки вищої медичної освіти : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю (м. Харків, 21 березня 2023 року) / ред. кол.: В. А. Капустник, В. Д. Марковський, В. В. М’ясоєдов [та ін.]. – Харків : ХНМУ, 2023. – С. 109–111. | en_US |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/32114 | - |
dc.description.abstract | To be more conscious in choice of pedagogical strategies, English-medium instructors should be offered special professional development programs regarding EMI context.Для свідомого вибору педагогічних стратегій, викладачі профільних предметів англійською мовою мають брати участь у спеціальних програмах професійного розвитку у контексті англомовного викладання. | en_US |
dc.language.iso | en | en_US |
dc.publisher | ХНМУ | en_US |
dc.subject | забезпечення якості | en_US |
dc.subject | інтерактивні стратегії | en_US |
dc.subject | професійний педагогічний розвиток | en_US |
dc.subject | quality assurance | en_US |
dc.subject | interactive strategy | en_US |
dc.subject | professional pedagogical development | en_US |
dc.title | Interactive teaching style and quality assurance in English medium instruction (an international experience) | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Корнейко_Петрова.pdf | 105,84 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.