Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31975
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРибалко, Л.С.-
dc.contributor.authorКуценко, Т.В.-
dc.date.accessioned2023-05-01T17:08:15Z-
dc.date.available2023-05-01T17:08:15Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРибалко Л. С. Творча самореалізація майбутнього вчителя / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародний періодичний збірник наукових праць / за заг. ред. В. П. Бабича, Ю. Д. Бойчука, Л. С. Рибалко, О. М. Хвостиченка. – Харків : ВННОТ, 2022. – Вип. 4. – С. 506–510. – Режим доступу: https://ol.world-ontology.org/wp-content/uploads/2023/02/%D0%97%D0%B1-IV126-%D0%A0%D0%B8%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE.pdf.en_US
dc.identifier.issn2708-4809-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31975-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано наукові підходи до розуміння поняття «творча самореалізація особистості». Зазначено, що креативність є похідною ознакою творчої самореалізації як учителя, так й учнів. Уточнено компетентності, необхідні для формування творчої самореалізації та методи їх розвитку. Розглянуто бар’єри творчої самореалізації та надано перелік педагогічних засобів їхнього подолання.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectсамореалізація особистостіen_US
dc.subjectтворчістьen_US
dc.subjectмайбутні вчителіen_US
dc.subjectучніen_US
dc.subjectкомпетентністьen_US
dc.subjectпедагогічні бар’єриen_US
dc.subjectакмеологічні тренінгиen_US
dc.titleТворча самореалізація майбутнього вчителяen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зб-IV126-Рибалко, Куценко.pdf232,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.