Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31975
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Рибалко, Л.С. | - |
dc.contributor.author | Куценко, Т.В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T17:08:15Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T17:08:15Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Рибалко Л. С. Творча самореалізація майбутнього вчителя / Л. С. Рибалко, Т. В. Куценко // Духовно-інтелектуальне виховання і навчання молоді в ХХІ столітті : міжнародний періодичний збірник наукових праць / за заг. ред. В. П. Бабича, Ю. Д. Бойчука, Л. С. Рибалко, О. М. Хвостиченка. – Харків : ВННОТ, 2022. – Вип. 4. – С. 506–510. – Режим доступу: https://ol.world-ontology.org/wp-content/uploads/2023/02/%D0%97%D0%B1-IV126-%D0%A0%D0%B8%D0%B1%D0%B0%D0%BB%D0%BA%D0%BE.pdf. | en_US |
dc.identifier.issn | 2708-4809 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31975 | - |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано наукові підходи до розуміння поняття «творча самореалізація особистості». Зазначено, що креативність є похідною ознакою творчої самореалізації як учителя, так й учнів. Уточнено компетентності, необхідні для формування творчої самореалізації та методи їх розвитку. Розглянуто бар’єри творчої самореалізації та надано перелік педагогічних засобів їхнього подолання. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | самореалізація особистості | en_US |
dc.subject | творчість | en_US |
dc.subject | майбутні вчителі | en_US |
dc.subject | учні | en_US |
dc.subject | компетентність | en_US |
dc.subject | педагогічні бар’єри | en_US |
dc.subject | акмеологічні тренінги | en_US |
dc.title | Творча самореалізація майбутнього вчителя | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Зб-IV126-Рибалко, Куценко.pdf | 232,97 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.