Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31970
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаливайко, Наталія Анатоліївна-
dc.contributor.authorНаливайко, Олексій Олексійович-
dc.contributor.authorХарченко, Андрій Олександрович-
dc.contributor.authorМкртічян, Оксана Альбертівна-
dc.contributor.authorЖерновникова, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2023-05-01T16:47:30Z-
dc.date.available2023-05-01T16:47:30Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationРівні освіти у Китайській Народній Республіці [Електронний ресурс] / Н. А. Наливайко, О. О. Наливайко, А. О. Харченко, О. А. Мкртічян, О. А. Жерновникова // Наукові записки кафедри педагогіки. – 2022. –Вип. 51. – C. 47–53. – Режим доступу: https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/21649.en_US
dc.identifier.issn2074-8167 (Print)-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31970-
dc.description.abstractСтрімкий розвиток економічного потенціалу КНР викликає великий інтерес до вивчення освітньої системи цієї країни. Освіта це основа, будь якого, економічного та соціального зростання і щоб зрозуміти ці процеси потрібно чітко розуміти рівні підготовки здобувачів на всіх етапах освіти Мета дослідження полягає у аналізі та визначенні рівнів освіти у КНР. Методи дослідження складалися з: теоретичних методів дослідження: аналізу довідкової, нормативно-правової, психолого-педагогічноı ̈ та навчально-методичноı ̈ літератури та узагальнення цих даних відповідно до мети дослідження. У ході дослідження було визначено, що система формальної освіти у КНР включає ряд рівнів таких як шкільний з розподілом на 3 ланки, потім є рівень університетської освіти який ділиться на дві ланки бакалавр та магістр і ще існує рівень аспірантури/докторантури. Окремо потрібно виділити професійні коледжі та спеціалізовані коледжі які направлені на підготовку фахівців у різних сферах народного господарства. Тобто ми бачимо дуже схожу з українською систему рівнів освіти, що значно спрощує сприймання та адаптацію здобувачів які приїздять на навчання до КНР і навпаки. Окремо потрібно сказати про роки навчання у вищій школі, де існують деякі відмінності у ланці магістратури та аспірантури, де на них відводиться до 4 років, що відрізняється від українського варіанту максимум 1.8. роки у магістратурі і 4 і 2 у аспірантурі та докторантурі.en_US
dc.language.isouken_US
dc.subjectрівні освітиen_US
dc.subjectКНРen_US
dc.subjectпідготовкаen_US
dc.subjectздобувачі освітиen_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.titleРівні освіти у Китайській Народній Республіціen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Наливайко_Рівні освіти у КНР_ Каразіна.pdf1,7 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.