Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31970
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Наливайко, Наталія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Наливайко, Олексій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Харченко, Андрій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Мкртічян, Оксана Альбертівна | - |
dc.contributor.author | Жерновникова, Оксана Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T16:47:30Z | - |
dc.date.available | 2023-05-01T16:47:30Z | - |
dc.date.issued | 2022-12 | - |
dc.identifier.citation | Рівні освіти у Китайській Народній Республіці [Електронний ресурс] / Н. А. Наливайко, О. О. Наливайко, А. О. Харченко, О. А. Мкртічян, О. А. Жерновникова // Наукові записки кафедри педагогіки. – 2022. –Вип. 51. – C. 47–53. – Режим доступу: https://periodicals.karazin.ua/pedagogy/article/view/21649. | en_US |
dc.identifier.issn | 2074-8167 (Print) | - |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31970 | - |
dc.description.abstract | Стрімкий розвиток економічного потенціалу КНР викликає великий інтерес до вивчення освітньої системи цієї країни. Освіта це основа, будь якого, економічного та соціального зростання і щоб зрозуміти ці процеси потрібно чітко розуміти рівні підготовки здобувачів на всіх етапах освіти Мета дослідження полягає у аналізі та визначенні рівнів освіти у КНР. Методи дослідження складалися з: теоретичних методів дослідження: аналізу довідкової, нормативно-правової, психолого-педагогічноı ̈ та навчально-методичноı ̈ літератури та узагальнення цих даних відповідно до мети дослідження. У ході дослідження було визначено, що система формальної освіти у КНР включає ряд рівнів таких як шкільний з розподілом на 3 ланки, потім є рівень університетської освіти який ділиться на дві ланки бакалавр та магістр і ще існує рівень аспірантури/докторантури. Окремо потрібно виділити професійні коледжі та спеціалізовані коледжі які направлені на підготовку фахівців у різних сферах народного господарства. Тобто ми бачимо дуже схожу з українською систему рівнів освіти, що значно спрощує сприймання та адаптацію здобувачів які приїздять на навчання до КНР і навпаки. Окремо потрібно сказати про роки навчання у вищій школі, де існують деякі відмінності у ланці магістратури та аспірантури, де на них відводиться до 4 років, що відрізняється від українського варіанту максимум 1.8. роки у магістратурі і 4 і 2 у аспірантурі та докторантурі. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | рівні освіти | en_US |
dc.subject | КНР | en_US |
dc.subject | підготовка | en_US |
dc.subject | здобувачі освіти | en_US |
dc.subject | педагогіка | en_US |
dc.title | Рівні освіти у Китайській Народній Республіці | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Наливайко_Рівні освіти у КНР_ Каразіна.pdf | 1,7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.