Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31025
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖукова, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorНаливайко, Олексій Олексійович-
dc.contributor.authorШведова, Ярослава Василівна-
dc.contributor.authorНаливайко, Наталія Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-11-14T20:54:12Z-
dc.date.available2022-11-14T20:54:12Z-
dc.date.issued2021-11-
dc.identifier.citationСтворення webквестів як засобу розвитку цифрової компетентності студентів [Електронний ресурс] / О. А. Жукова, О. О. Наливайко, Я. В. Шведова, Н. А. Наливайко // Професійна освіта: методологія, теорія та технології. – 2021. – Вип. 14. – С. 172–195. – Режим доступу: https://education-journal.org/index.php/journal/article/view/274/267.en_US
dc.identifier.issn2415-3729-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31025-
dc.description.abstractУ вступі статті проаналізовано сучасний стан впровадження цифрових засобів навчання, зокрема webквестів. Основною метою дослідження було теоретичне обґрунтування та практичний процес впровадження цифрових засобів навчання (webквестів) у процес підготовки здобувачів закладів вищої освіти. У процесі виконання мети були застосовані теоретичні та практичні методі пошуку та обробки даних. Також були використані статистичні методи на всіх етапах педагогічного експерименту: при загальній оцінці сформованості цифрової проєктної діяльності студентів; при створенні webсторінок студентами факультету іноземних мов та історичного факультету Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна; при створенні webквестів кожною групою студентів при вивченні змістових модулів. Загалом у педагогічному експерименті взяли участь 156 студентів Харківського національного університеті імені В.Н. Каразіна. Представлено та проаналізовано засоби цифрового контенту при виконанні проєктно-цифрової діяльності здобувачами освіти: створення webсайту, використання мобільно-цифрових додатків, розроблення мультимедійних матеріалів для освітнього процесу, розроблення та представлення цифрового педагогічного контенту. Під час дослідження студенти створили webсайт та розробили webквест «Нестандартні уроки» для студентів і молодих викладачів (створення ментальної карти «Характеристика різновидів нестандартних уроків»; виявлення основних відмінностей стандартних і нестандартних уроків за допомогою діаграми Ейлера-Венна; створення «Щоденних правил ефективної педагогіки» та розміщення їх на онлайн-дошці). Сформованість цифрової компетентності студентів засобами проєктно-цифрової діяльності перевірялася за трьома рівнями (високий, середній, низький) і за такими критеріями: мотиваційний, змістовий, діяльнісний та рефлексійний.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"en_US
dc.subjectwebквестиen_US
dc.subjectцифрові засоби навчанняen_US
dc.subjectцифрова компетентністьen_US
dc.subjectпроєктно-цифрова діяльністьen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.subjectуніверситетen_US
dc.titleСтворення Webквестів як засобу розвитку цифрової компетентності студентівen_US
dc.title.alternativeCreation of Webquest as a Form of Development of Students Digital Competenceen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
document (2).pdf442,82 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.