Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНаливайко, Олексій Олексійович-
dc.contributor.authorПрокопенко, Андрій Іванович-
dc.contributor.authorКабусь, Наталя Дмитрівна-
dc.contributor.authorХатунцева, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorЖукова, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorЖукова, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-11-14T20:51:51Z-
dc.date.available2022-11-14T20:51:51Z-
dc.date.issued2022-03-
dc.identifier.citationПроєктно-цифрова діяльність як засіб формування цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. О. Наливайко, А. І. Прокопенко, Н. Д. Кабусь, С. М. Хатунцева, О. А. Жукова, Н. А. Наливайко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2022. – Том 87, № 1. – С. 218–235. – Режим доступу: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4748.en_US
dc.identifier.issn2076-8184-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31024-
dc.description.abstractСтаттю присвячено проблемі застосування в освітньому процесі закладу вищої освіти проєктно-цифрової діяльності як засобу формування цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей. Проведено науковий аналіз змісту понять «цифрова компетентність», «проєктно-цифрова діяльність», «цифровий проєкт». Обґрунтовано доцільність упровадження освітніх цифрових проєктів у навчальний процес закладів вищої освіти. Визначено компоненти цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей. У статті доведено, що одним із чинників, який сприяє ефективному розвитку освітнього процесу сучасного закладу вищої освіти є формування цифрової компетентності здобувачів освіти засобами проєктно-цифрової діяльності. Представлено та проаналізовано засоби цифрового контенту при виконанні проєктно-цифрової діяльності здобувачами освіти. Розглянуто алгоритм взаємодії між учасниками проєктно-цифрової діяльності в умовах навчання. У результаті дослідження встановлено, що проєктно-цифрова діяльність в експериментальній групі сприяла: формуванню високого рівня цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей; досягненню порозуміння в студентському освітньому середовищі; покращенню комунікаційних якостей; розвитку у студентів уміння знаходити потрібну інформацію в цифровому просторі з її подальшим застосуванням задля досягнення мети цифрового навчального проєкту. Експериментальна перевірка розробленої моделі формування цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей довела її ефективність. Визначено потенційні шляхи підвищення ефективності формування цифрової компетентності: розробка чітких і загальноприйнятих критеріїв та рівнів сформованості цифрової компетентності; формування цифрової компетентності через діяльність, тобто створення власного цифрового контенту, його супровід, комунікація між суб’єктами цифрового середовища та представлення отриманого результату як власної творчості в цифровому світі; створення зручної та прийнятної системи моніторингу й тестування рівня цифрової компетентності здобувачів освіти.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherКиївen_US
dc.subjectцифрова компетентністьen_US
dc.subjectздобувачі освітиen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectстуденти гуманітарних спеціальностейen_US
dc.subjectпроєктно-цифрова діяльністьen_US
dc.titleПроєктно-цифрова діяльність як засіб формування цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностейen_US
dc.title.alternativeProject-Digital Activity as a Means of Forming Digital Competence of Humanities Specialties’ Studentsen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4748 (1).pdf952,27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.