Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31024
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Наливайко, Олексій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Прокопенко, Андрій Іванович | - |
dc.contributor.author | Кабусь, Наталя Дмитрівна | - |
dc.contributor.author | Хатунцева, Світлана Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Жукова, Оксана Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Жукова, Оксана Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2022-11-14T20:51:51Z | - |
dc.date.available | 2022-11-14T20:51:51Z | - |
dc.date.issued | 2022-03 | - |
dc.identifier.citation | Проєктно-цифрова діяльність як засіб формування цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей [Електронний ресурс] / О. О. Наливайко, А. І. Прокопенко, Н. Д. Кабусь, С. М. Хатунцева, О. А. Жукова, Н. А. Наливайко // Інформаційні технології і засоби навчання. – 2022. – Том 87, № 1. – С. 218–235. – Режим доступу: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/4748. | en_US |
dc.identifier.issn | 2076-8184 | - |
dc.identifier.uri | http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/31024 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено проблемі застосування в освітньому процесі закладу вищої освіти проєктно-цифрової діяльності як засобу формування цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей. Проведено науковий аналіз змісту понять «цифрова компетентність», «проєктно-цифрова діяльність», «цифровий проєкт». Обґрунтовано доцільність упровадження освітніх цифрових проєктів у навчальний процес закладів вищої освіти. Визначено компоненти цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей. У статті доведено, що одним із чинників, який сприяє ефективному розвитку освітнього процесу сучасного закладу вищої освіти є формування цифрової компетентності здобувачів освіти засобами проєктно-цифрової діяльності. Представлено та проаналізовано засоби цифрового контенту при виконанні проєктно-цифрової діяльності здобувачами освіти. Розглянуто алгоритм взаємодії між учасниками проєктно-цифрової діяльності в умовах навчання. У результаті дослідження встановлено, що проєктно-цифрова діяльність в експериментальній групі сприяла: формуванню високого рівня цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей; досягненню порозуміння в студентському освітньому середовищі; покращенню комунікаційних якостей; розвитку у студентів уміння знаходити потрібну інформацію в цифровому просторі з її подальшим застосуванням задля досягнення мети цифрового навчального проєкту. Експериментальна перевірка розробленої моделі формування цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей довела її ефективність. Визначено потенційні шляхи підвищення ефективності формування цифрової компетентності: розробка чітких і загальноприйнятих критеріїв та рівнів сформованості цифрової компетентності; формування цифрової компетентності через діяльність, тобто створення власного цифрового контенту, його супровід, комунікація між суб’єктами цифрового середовища та представлення отриманого результату як власної творчості в цифровому світі; створення зручної та прийнятної системи моніторингу й тестування рівня цифрової компетентності здобувачів освіти. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Київ | en_US |
dc.subject | цифрова компетентність | en_US |
dc.subject | здобувачі освіти | en_US |
dc.subject | заклад вищої освіти | en_US |
dc.subject | студенти гуманітарних спеціальностей | en_US |
dc.subject | проєктно-цифрова діяльність | en_US |
dc.title | Проєктно-цифрова діяльність як засіб формування цифрової компетентності студентів гуманітарних спеціальностей | en_US |
dc.title.alternative | Project-Digital Activity as a Means of Forming Digital Competence of Humanities Specialties’ Students | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра української мови, основ психології та педагогіки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
4748 (1).pdf | 952,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.