Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30833
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБатюк, Лілія Василівна-
dc.contributor.authorЖерновникова, Оксана Анатоліївна-
dc.date.accessioned2022-10-11T15:50:56Z-
dc.date.available2022-10-11T15:50:56Z-
dc.date.issued2022-09-09-
dc.identifier.citationБатюк Л. В. Формування цифрової компетентності майбутніх лікарів при вивчені освітнього компоненту «Медична інформатика» / Л. В. Батюк, О. А. Жерновникова // Наукові записки кафедри педагогіки / Міністерство освіти і науки України, Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради. – Харків, 2022. – Випуск 50. – С. 6–24.en_US
dc.identifier.issn2074-8167-
dc.identifier.otherDOI:10.26565/2074-8167-2022-50-01-
dc.identifier.urihttp://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/30833-
dc.description.abstractМета статті проаналізувати теоретичну сутність та зміст поняття цифрова компетентність та компетентність майбутніх лікарів в галузі цифрової охорони здоров’я. Розглянути цифрову медичну освіту та надбання цифрової компетентності студентами вищих медичних навчальних закладів України, використовуючи як приклад надбання цифрової компетентності при вивчені освітнього компоненту «Медична інформатика».en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХарківський національний університет імені B. H. Каразінаen_US
dc.subjectцифрова компетентністьen_US
dc.subjectосвітній компонентen_US
dc.subjectмедична інформатика,en_US
dc.subjectстудентen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.titleФормування цифрової компетентності майбутніх лікарів при вивченні освітнього компоненту «Медична інформатика»en_US
dc.title.alternativeFormation of digital competence of future doctors in the study of the educational component «Medical Informatics»en_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра медичної та біологічної фізики і медичної інформатики



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.