Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНекрашевич, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorНекрашевич, Татьяна Васильевна-
dc.contributor.authorNekrashevich, Tatiana-
dc.date.accessioned2021-11-30T13:43:15Z-
dc.date.available2021-11-30T13:43:15Z-
dc.date.issued2021-11-26-
dc.identifier.citationНекрашевич Т. В. Аспектуальність персоналізації освітнього процесу у вищій школі / Т. В. Некрашевич // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : матеріали VI Міжнародної науково-практичної конференції, Полтава, 25–26 листопада 2021 р. – Полтава : Астрая, 2021. – С. 235–238.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29999-
dc.descriptionпедагогіка вищої школиen_US
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу педагогічних аспектів поняття «персоналізація» та його складових. Охарактеризовано передумови ефективної організації персоналізованого освітнього процесу у вищій школі. Зазначено, що на сучасному етапі розвитку освіти формування персоналізація навчання реалізується на основі компетентністного підходу. Персоналізований підхід слід розглядати характеристики особистості тієї спеціальності, яку вона обрала. Становлення та формування професійних умінь і навичок майбутніх фахівців ґрунтується на психолого-педагогічних засадах навчання. Визначено, що основними передумовами та компонентами персоналізації освітнього процесу є розробки технологій діагностування суб’єкта, демократизація стосунків між викладачами та студентами, персоналізація змісту навчального процесу, зворотного зв’язку та навчального середовища. Персоналізація навчання залежить від розвиненої професійної самосвідомості викладача і втілюється в практиці професійно-педагогічного співробітництва зі студентами в освітньому процесі закладу вищої освіти.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherАстраяen_US
dc.subjectдіалогічністьen_US
dc.subjectпрофесійно-педагогічне співробітництвоen_US
dc.subjectперсоналізаціяen_US
dc.subjectосвітній процесen_US
dc.subjectметодологічні підходи навчанняen_US
dc.titleАспектуальність персоналізації освітнього процесу у вищій школіen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Некрашевич Т.В..docxПедагогічні науки12,53 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.