Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29967
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМакєєва, Н.І.-
dc.contributor.authorБірюкова, М.К.-
dc.contributor.authorАлєксєєва, Н.П.-
dc.contributor.authorМалахова, В.М.-
dc.contributor.authorВасильченко, Ю.В.-
dc.contributor.authorЦимбал, В.М.-
dc.date.accessioned2021-11-29T10:21:11Z-
dc.date.available2021-11-29T10:21:11Z-
dc.date.issued2021-03-
dc.identifier.citationБіологічна таргентна терапія тяжкої астми у дітей / Макєєва Н.І, Бірюкова М.К., Алєксєєва Н.П., Малахова // Проблемні питання діагностики та лікування дітей з соматичною патологією : матеріали Української науково-практичної конференції лікарів-педіатрів з міжнародною участю, Харків, 17–18 березня 2021 року / Харківський національний медичний університет. – Харків, 2021. – С. 75.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/29967-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день досягнуто певних успіхів у терапії астми, що дозволяє не тільки контролювати перебіг цього захворювання, але і запобігти прогресуванню, розвитку ускладнень. Однак близько 5-10% хворих залишаються рефрактерними до традиційної терапії. У них відзначається висока частота загострень, звернень за невідкладною медичною допомогою, госпіталізацій. Ці пацієнти мають тяжкий перебіг астми, що згідно з сучасними уявленнями та міжнародним рекомендаціям, вимагають терапії, відповідно до 4-5-ого ступенів терапії за GINA (Global Initiative for Asthma).en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХарківський національний медичний університетen_US
dc.subjectастмаen_US
dc.subjectдітиen_US
dc.titleБіологічна таргентна терапія тяжкої астми у дітейen_US
dc.typeThesisen_US
Appears in Collections:Наукові роботи молодих вчених. Кафедра педіатрії № 2

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Макєєва Н.І, Бірюкова М.К._new — копия.docx21,8 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.