Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28983
Title: | Методичні аспекти навчання латинської мови як іноземної в медичному ЗВО |
Authors: | Лєбєдь, Юлія Федорівна Лебедь, Юлия Федоровна Lebed, Julia |
Keywords: | методологія викладання латинської мови освітній процес Латинська мова та медична термінологія |
Issue Date: | 4-Jun-2021 |
Citation: | Лєбєдь Ю. Ф. Методичні аспекти навчання латинської мови як іноземної в медичному ЗВО / Ю. Ф. Лєбєдь // Сучасні тенденції вивчення та навчання іноземних мов : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, Полтава, 4 червня 2021 р. ‒ Полтава : Астрая, 2021. ‒ С. 122‒125. |
Abstract: | Формування високоосвіченого, конкурентоспроможного фахівця, здатного до інноваційної діяльності, неперервного професійного розвитку та навчання впродовж життя є стратегічною метою вищої національної освіти, зокрема медичної. В свою чергу невід’ємною складовою професійної підготовки медичних спеціалістів є вивчення іноземних мов, яке впливає на формування полікультурної мовної особистості. Важливу роль у цьому контексті відіграє курс латинської мови [2, с. 42]. Латинська мова – це не сучасна іноземна мова. Тому проблему її викладання треба розглядати з особливої точки зору. Адже латинська мова – це мертва мова, яка зараз функціонує в книжково-письмовій сфері і засвоюється лише в процесі формального навчання. Студенти, завантажені спеціальними дисциплінами, не розуміють, навіщо вчити мову, якою не користуються під час спілкування. Так проблема викладання латинської мови автоматично стає проблемою не тільки методичною, але й проблемою психологічною та педагогічною. Доводиться відразу ламати стереотип: «нерозмовна – непотрібна». У зв’язку з цим викладачеві треба викликати у студентів не тільки пізнавальну активність та пізнавальну зацікавленість латинською мовою, але і пізнавально-практичний інтерес. Тому що сучасна дидактика розкриває проблему активності студента у навчанні і забезпечує діяльний підхід до засвоєння знань тільки на основі єдності пізнання і практики як нерозривних сторін людської діяльності. Людина як індивід не відкриває, а засвоює вже набуті людством знання і володіє тільки тими знаннями, які добуває сама своєю власною працею. Вивчаючи латинську мову, читаючи латинські тексти, студент занурюється в історію, літературу, релігію, політику, мистецтво, побут Греції і Риму, веде діалог з культурою, на якій ґрунтується наша цивілізація. В цьому вивчення латинської мови подібне до вивчення нових мов, у якому країнознавчий елемент є обов’язковим компонентом викладання. |
Description: | методологія |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28983 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Лєбєдь Ю.Ф._Методичні аспекти навчання латинської мови як іноземної у медичному закладі вищої освіти..docx | методика викладання | 14,81 kB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.