Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28982
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНекрашевич, Тетяна Василівна-
dc.contributor.authorНекрашевич, Татьяна Васильевна-
dc.contributor.authorNekrashevich, Tatiana-
dc.date.accessioned2021-06-17T14:32:19Z-
dc.date.available2021-06-17T14:32:19Z-
dc.date.issued2021-06-04-
dc.identifier.citationНекрашевич Т. В. Формування soft skills у студентів закладів вищої медичної освіти в процесі вивчення латинської мови та медичної термінології / Т. В. Некрашевич // Сучасні тенденції вивчення та навчання іноземних мов : матеріали І Міжнародної науково-практичної онлайн конференції, Полтава, 4 червня 2021 р. ‒ Полтава : Астрая, 2021. ‒ С. 159‒161.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28982-
dc.descriptionметодика викладанняen_US
dc.description.abstractУ статті проведено теоретичний аналіз аспектів формування soft skills у студентів закладів вищої медичної освіти та обгрунтовано актуальність здобуття студентами soft skills. У дослідженні виявлено, що важливим напрямком процесу освітньо-професійного становлення студентів-медиків є сформованість комунікативних та соціальних навичок «soft skills». Визначено поняття soft skills майбутніх медиків. Процес формування «м`яких навичок» ідентифікований як форма едукації, що реалізується через парадигму комунікативних процесів між здобувачами освіти, викладачами та медичними працівниками.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherАстраяen_US
dc.subjectsoft skillsen_US
dc.subjectмедична освітаen_US
dc.subjectІнноваційні методиen_US
dc.subjectгейміфікаціяen_US
dc.titleФормування soft skills у студентів закладів вищої медичної освіти в процесі вивчення латинської мови та медичної термінологіїen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра латинської мови та медичної термінології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Некрашевич Т.В. .docxметодологія13,51 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.