Please use this identifier to cite or link to this item: http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКиричок, Ірина Василівна-
dc.date.accessioned2021-06-02T10:59:57Z-
dc.date.available2021-06-02T10:59:57Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКиричок І. В. Особливості використання цифрових технологій в освітньому процесі студентами-медиками / І. В. Киричок // Інноваційні технології навчання: досвід впровадження та перспективи розвитку : LIV навчально-методична конференція ХНМУ, 17 березня 2021 року, Харків. – Харків : ХНМУ, 2021. – С. 51–54.en_US
dc.identifier.urihttps://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/28761-
dc.description.abstractУ роботі йдеться про проведення дослідження щодо використання цифрових технологій в освітньому процесі в Харківському національному медичному університеті (ХНМУ), що проходило восени 2020 року, в активний період застосування дистанційної форми навчання під час карантинних обмежень у зв’язку з пандемією COVID-19. У ході дослідження використано метод анкетування студентського середовища ХНМУ з метою вивчення особливостей використання цифрових технологій в освітньому процесі, оцінювання стану технічного забезпечення в університеті для подальшого розвитку інформаційних онлайн-ресурсів освітнього і наукового контентів, удосконалення системи забезпечення дистанційної форми.en_US
dc.language.isouken_US
dc.publisherХНМУen_US
dc.subjectвища медична освітаen_US
dc.subjectцифрові технологіїen_US
dc.subjectстуденти-медикиen_US
dc.subjectанкетуванняen_US
dc.subjectХарківський національний медичний університетen_US
dc.titleОсобливості використання цифрових технологій в освітньому процесі студентами-медикамиen_US
dc.typeArticleen_US
Appears in Collections:Статті, тези, доповіді. Наукова бібліотека

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Киричок_ІВ_Особливості використання ЦТ в ХНМУ_2021.pdf141,11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.