Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27557
Title: | Інноваційні методи навчання при вивченні біологічної хімії |
Authors: | Попова, Тетяна Михайлівна Бачинський, Руслан Орестович Поліщук, Т.В. |
Keywords: | біохімія викладання компетенції інноваційні технології навчання |
Issue Date: | 2020 |
Citation: | Попова Т. М. Інноваційні методи навчання при вивченні біологічної хімії / Т. М. Попова, Р. О. Бачинський, Т. В. Поліщук // Медична та клінічна хімія. – 2020. – Т. 22, № 2 (84). – С. 100–104. |
Abstract: | Вступ. Інновації у вищій медичній освіті спрямовані на оптимізацію навчального процесу та забезпечення його відповідності вимогам сьогодення. Гармонійне поєднання прогресивних дидактичних технологій із класичними традиційними методами навчання є результатом творчого пошуку педагогів. У статті розглянуто застосування інноваційних технологій навчання на кафедрі біологічної хімії Харків¬ського національного медичного університету. Залучення студентів до розв’язання ситуаційних завдань, шляхом розуміння процесів на молекулярному рівні, сприяє успішному вивченню біохімії. Проведення практичних занять у формі змагань та побудова логіко-смислових ланцюгів розвивають самостійність мислення у студентів, здатність до вирішення питань, а також до об’єктивного оцінювання знань своїх колег. На кафедрі біологічної хімії активно працює студентський науково-дослідницький гурток, де реалізовано індивідуальний підхід до талановитих і працьовитих студентів, створено сприятливі умови для вибору студентами спеціалізації в рамках навчальної спеціальності згідно з їх здібностями. Уже на ранньому етапі навчання активна участь у роботі студентського науково-дослідницького гуртка розвиває творчу самостійність у студентів-медиків, дозволяє їм інтегрувати знання, отримані при вивченні різних предметів, та зміцнює їх інтерес до наукових досліджень. Ефективне виконання науково-дослідницьких робіт допомагає студентам інтегрувати наукові й теоретичні знання з клінічною практикою і сприяє розвитку аналітичних навичок та критично¬го мислення в юних дослідників. Науково-практичні студентські конференції, круглі столи, олімпіади, науково-практичні семінари підкреслюють медичну спрямованість біологічної хімії, сприяють розширенню знань студентів в обраній сфері професійної діяльності. Курс біологічної хімії формує компетенції, що необхідні лікарям для надання ефективних медичних послуг. Мета дослідження – висвітлити механізми забезпечення якості вищої медичної освіти шляхом упро¬вадження інноваційних технологій організації навчання на кафедрі біологічної хімії Харківського національного медичного університету. Висновки. На кафедрі біологічної хімії Харківського національного медичного університету відбуваються постійне вдосконалення традиційних методів і розробка нових активних форм навчання. Професійні вміння у студентів можуть успішно формуватися на заняттях, якщо навчання організовано в контрольованих умовах, забезпечено зворотний зв’язок та покроковий аналіз дій. |
URI: | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/27557 |
ISSN: | 2410-681Х |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра біологічної хімії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бачинський Р.О., Попова Т.М..pdf | 256,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.