Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26833
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вовк, Олег Юрійович | - |
dc.contributor.author | Ікрамов, Володимир Борисович | - |
dc.contributor.author | Вовк, Олександра Олегівна | - |
dc.contributor.author | Малахов, Станіслав Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2020-10-01T07:43:22Z | - |
dc.date.available | 2020-10-01T07:43:22Z | - |
dc.date.issued | 2020-01-29 | - |
dc.identifier.citation | Роль викладача фундаментальних дисциплін в сучасній вищій медичній освіті з позиції студентоцентризму / О. Ю. Вовк, В. Б. Ікрамов, О. О. Вовк, С. С. Малахов // Студентоцентрований навчальний процес, як запорука забезпечення якості вищої медичної освіти : LIII навчально-методична конференція ХНМУ, Харків, 29 січня 2020 р. / Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет. – Харків : ХНМУ, 2020. – Вип. 10. – С. 24. | en_US |
dc.identifier.uri | https://repo.knmu.edu.ua/handle/123456789/26833 | - |
dc.description.abstract | Стрімкий розвиток суспільства в еру інформаційних технологій призводить до необхідних змін і в освітній складовій. Безумовно, ці зміни не можуть оминути й вищу медичну освіту в нашій країні, оскільки застарілі принципи викладання фундаментальних дисциплін не є ефективними в сучасних умовах на етапі формування студента в професійного та кваліфікованого лікаря-спеціаліста. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ХНМУ | en_US |
dc.subject | вища медична освіта | en_US |
dc.subject | викладач | en_US |
dc.subject | викладання дісципліни | en_US |
dc.title | Роль викладача фундаментальних дисциплін в сучасній вищій медичній освіті з позиції студентоцентризму | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра анатомії людини |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Матеріали LІІІ навч.- метод. конф. ХНМУ_ 29.01.2020 (24)(1).pdf | 367,36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.